On kyllä tyhmästi tehneet tuon, ettei voi asentaa monesti! ja sit ei saa uutta keyta ilmaseks!juketsu kirjoitti:No nyt tämä tietysti tulee, juuri kuin en saa peliä enään pelattua

On kyllä tyhmästi tehneet tuon, ettei voi asentaa monesti! ja sit ei saa uutta keyta ilmaseks!juketsu kirjoitti:No nyt tämä tietysti tulee, juuri kuin en saa peliä enään pelattua
Mut en ossaa lataa niitä siis mappeja ja en usko et mulla pyäris. Mä oon ladannu sen welcome to finland mut sekään ei toimi. Ne on ihan oikein siellä kun niitä voi availla ja... Mikä vikana PS. en osaa lataa mitää mappiiSimulation kirjoitti:ne kaikki on tos mapis!
Joo pas*a homma menen valittamaan ls.portaaliin.TeamSuzuki kirjoitti:Mul ei toimi toi 9660 puimuri....tulee kauppaan mut ei saa ostettua......tai siis ei ilmesty peliin....
Se joku m-alakava tiedosto pitää vielä purkaa ku se on RAR ja sieltä tulee vielä vaikka kuinka paljon modejamattimies kirjoitti:Joo pas*a homma menen valittamaan ls.portaaliin.TeamSuzuki kirjoitti:Mul ei toimi toi 9660 puimuri....tulee kauppaan mut ei saa ostettua......tai siis ei ilmesty peliin....
Klikkaat vaan download. Ei pitäs olla kovin vaikeetaClaas_FANI kirjoitti:haluisin pelaa tätä mut en osaa lataaPS. Simulation voitko laitta kuvia kun puit,paalaat ja keräät puuvillaa. Haluisin niin pelata niin vois ees vähän virittäytyä. tunnelmaan
Ok! Eli noi kuvat ei ollu sun ottamii? Ok. Jos sul ei pyäri niin tuskin mulkaan ku on kuitenki aika vanha kone kun en saanu uudella tätä toimimaan.Simulation kirjoitti:sorry, mut ei mullakaan kuitenkaan pyöri se mappi ennekuin joskus/jos saan uuden koneen