(W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

W.I.P modit liittyen Farming Simulatoriin.

(Work in progress, eli keskeneräiset.)
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

(W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

Tekosessa meidän navetan pohjalta navetta/heinälato-yhdistelmä. Lato sisältää 2 upotettua laakasiiloa ja ehkä viljamyllyn. Ladosta vapaa kulku navettaan ja tarkoitus olisi tehdä jonkinlaisia karsinoita eläimineen sinne.
Kuva
Kuva
Kuva

päivitystä 18.10.09!
Navetta ja lato saivat maalipinnan, Navetan sisällä kaksi "karsinaa" tällä hetkellä. Sitten pieni kysymys; mistäköhän johtuu että nämä tekstuurit siirtyy blenderiin, mutta blenderistä exportaamisen jälkeen tekstuurit häviää giantsissa :(

Kuva
Kuva laakasiilot
Kuva
Kuva
Kuva
Viimeksi muokannut JHP, 18.10.2009 10:19. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva
meikäpoeka
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1889
Liittynyt: 10.08.2009 15:12
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja meikäpoeka »

Hyvä tulle ;)
Kuva
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Ketsupillako sä oot noi tehny :roll: :?:
Hienoja ovat ;)
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Simulation
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4417
Liittynyt: 29.06.2009 16:56
Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Pohjanmaa

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Simulation »

näyttäs ac3d-ohjelmalta...
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

juu ac3d on ohjelma millä teen näitä ;)
Kuva
4ntti93
Viestit: 1014
Liittynyt: 31.08.2009 12:14
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja 4ntti93 »

aika hieno
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

päivitin ekan viestin ;)
Kuva
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Ännä »

JHP kirjoitti:päivitin ekan viestin ;)
Hienolta näyttää :mrgreen:
Jatka saman malliin ;)
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Traktori_Mies

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Traktori_Mies »

Tosi hieno :mrgreen:
Haavisto
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1780
Liittynyt: 29.06.2009 15:51
Tämänhetkinen kaupunki:: Posio
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Haavisto »

vilperttti kirjoitti:Millos tää tulee jakoo ? ;) Ja meneekö samalla tyylillä peliin kuin esim traktorit ? eli Mods kansioon ? ja tupsahtaa laatikossa peliin :lol: :?:
ei, giantsissa pitää laittaa.
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

minulla on hiukan ongelmii giantsiin laiton kanssa :D vaikka kuinka koitan niin tekstuurit ei tuu näkyviin :(
Kuva
Plowman
Viestit: 961
Liittynyt: 20.08.2009 15:39

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Plowman »

Onko sullas se niinkun kansiona mis on teXtuurit?
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole :P
Kuva
Plowman
Viestit: 961
Liittynyt: 20.08.2009 15:39

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Plowman »

koita laittaa se sinne maps kansioon ja sitten avaat sen. :? :?
Avatar
Peluri4
Moderaattori
Viestit: 6406
Liittynyt: 15.04.2009 16:19
Tämänhetkinen kaupunki:: Alvajärvi
Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
Paikkakunta: Alvajärvi
Viesti:

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja Peluri4 »

JHP kirjoitti:i3d ja tekstuurit on samas kansiossa, Giants editorin forumeilla neuvottiin aukaseen i3d notepadil ja kattoo onko tekstuurien pathit oikeet, ongelmana on ettei siellä mitään tekstuureihin viittaavaa ole :P
pyydäs jotain muuta laittaa iikolmedeeksi jos et ite onnistu?
Avatar
JkkaM
Ylläpitäjä
Viestit: 1622
Liittynyt: 19.04.2009 15:08
Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JkkaM »

Oletko exportannut .dae:n kautta vai kenties jonkun muun?
JHP
Viestit: 77
Liittynyt: 06.05.2009 11:20
Tämänhetkinen kaupunki:: Muhos
Kielet: Suomi, Englanti, Saksa, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jomppe
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Muhos

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JHP »

elikkäs homma menee näin mulla. Teen modin Ac3dilla .3ds-muotoon, sitten importaan sen blenderissä .3ds:nä ja liitän kaikki yhdeksi meshiksi. Tämän jälkeen exportaan modelin .i3d:nä ja avaan giantsissa, jolloin tekstuurit ovat kadonneet :P
Mutta nyt en jaksa enää itse kikkailla tämän asian kanssa, vaan annan jollekkin teistä asiaan perehtyneistä tehtäväksi laittaa giantsiin tekstuureiden kanssa.

http://www.filefront.com/14949269/navetta.rar

Onnistutte tehtävässä, luvassa mainetta ja kunniaa, sekä muutama neitsyt sitten taivaassa. Siirryn tekemään ton viljankuivaamon loppuun ja saatte sitten senkin pistää i3d jonain päivänä.
Kuva
Avatar
JkkaM
Ylläpitäjä
Viestit: 1622
Liittynyt: 19.04.2009 15:08
Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: (W.I.P) Navetta/heinälato yhdistelmä

Viesti Kirjoittaja JkkaM »

Tuo .3ds:n kautta siirtäminen ei taida jostain syystä pitää noita tekstuureita. (ainakin mitä joidnekin converttereiden kanssa oon säätäny)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W.I.P modit”