Niinpä. Tuo vallu on ihan väärästä kulmasta otettu, ja muut on huono laatuisia.nevalle kirjoitti:Anteeksi jos sanon tällein , ei nuo kelpaa mihinkään koneisiin textuureiksi ! Siis jos noista saa textuurit , niin olen kekkonen : P
JA ei varmaan toisista oo mukavaa ku joku laittaa huonoja ja isoja kuvia täyteen toisen WIP aiheen...ValtraN111 kirjoitti:Niinpä. Tuo vallu on ihan väärästä kulmasta otettu, ja muut on huono laatuisia.nevalle kirjoitti:Anteeksi jos sanon tällein , ei nuo kelpaa mihinkään koneisiin textuureiksi ! Siis jos noista saa textuurit , niin olen kekkonen : P
Valmet702s kirjoitti:No mutta tehkee tähän pakkiin kuitenkin joku 6000 sarjalaine mielummin 6400.
Nojoo... Totta.juketsu kirjoitti:Älkäähän nyt. Hyväähän hän tarkoitti, joku sentään kehtaa käydä toisille kuvia ottamassa. Kuvat ois muuten käteviä mutta sulle farmmies pitäis saada vähän parempi kamera tuohon käyttöön
Kyllähän tuo kamera varmaan hyvä on, mutta ne on vain vähän tärähtäny..juketsu kirjoitti:Älkäähän nyt. Hyväähän hän tarkoitti, joku sentään kehtaa käydä toisille kuvia ottamassa. Kuvat ois muuten käteviä mutta sulle farmmies pitäis saada vähän parempi kamera tuohon käyttöön
Minä voin ottaa kuvat meidän valtra 6400:sesta.Valmet702s kirjoitti:No mutta tehkee tähän pakkiin kuitenkin joku 6000 sarjalaine mielummin 6400.
Viis taustasta konetta se siinä tekee. Ja on hienoi!jiitu kirjoitti:Hienoja konneita, mutta toi tausta näyttää kamalalta...