KOMMENTTIA!!
nevalle kirjoitti:Ei voi muuta kuin sanoa samaa !!Timzze kirjoitti:Ei voi muuta sanoa ku wow!
Joo mutta taka aksila on vähä ruipeloValtraN111 kirjoitti:nevalle kirjoitti:Ei voi muuta kuin sanoa samaa !!Timzze kirjoitti:Ei voi muuta sanoa ku wow!
ValtraN111 kirjoitti:nevalle kirjoitti:Ei voi muuta kuin sanoa samaa !!Timzze kirjoitti:Ei voi muuta sanoa ku wow!
Niin ja mun 500Mattimies_ kirjoitti:Jumala**oman hieno! T_M:än Sampo jää niin pirusti.Toivottavasti tulee valmiiks saakka. :O
Eiköhän tämä valmiiksi asti saadaMattimies_ kirjoitti:Jumala**oman hieno! T_M:än Sampo jää niin pirusti.Toivottavasti tulee valmiiks saakka. :O
Codrington kirjoitti:Komee Sampo!Tee sitte kans valmiiks!
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=71&t=1818 <------- Elä huijjaaa! Mut perkeleen komia sampo![/quote]Azceli kirjoitti:Eiköhän tämä valmiiksi asti saadajos olis vaikka ensimmäinen modi minkä saan jakoon asti!
Kiitos! mutta se vanha sampo mitä valtravalmet tekee niin se poisti sen... Se sanoi mulle mesessä jotain tähän suuntaan: "en mä jaksa kattella kun sun modeille sanotaan että MAHTAVA,HIENO " Ja jotain tollasta että...Fergu135 kirjoitti:Tämä on tosi hieno modiVanha sampo ja uusi