sampo:

mf:

Samat koneet eri värillä kuin oikeet

Joo luin ainakin 100 kertaa sun pyynnötValtra6250 kirjoitti:Jes! Meil o tälläne kute oon sanonu 100kertaa varmaa. Ja kohta meen varmaa puimaa sil meiä Sampolla. Komee tulee tosta sun Samposta.Tällästä puimurii oonki jo oottanu!
Saa nevaltravalmet kirjoitti:Joo luin ainakin 100 kertaa sun pyynnötValtra6250 kirjoitti:Jes! Meil o tälläne kute oon sanonu 100kertaa varmaa. Ja kohta meen varmaa puimaa sil meiä Sampolla. Komee tulee tosta sun Samposta.Tällästä puimurii oonki jo oottanu!
Saako giantsis otettuu toisen koneen torven ja muuta??
No hyvä ei tarvi kaikkee tehäTimzze kirjoitti:Saa nevaltravalmet kirjoitti:Joo luin ainakin 100 kertaa sun pyynnötValtra6250 kirjoitti:Jes! Meil o tälläne kute oon sanonu 100kertaa varmaa. Ja kohta meen varmaa puimaa sil meiä Sampolla. Komee tulee tosta sun Samposta.Tällästä puimurii oonki jo oottanu!
Saako giantsis otettuu toisen koneen torven ja muuta??
Ei taia tulla valmiiksiValtra6250 kirjoitti:Komee tulee! Kyllä ihan VARMASTI lähtee lataukseen kun tulee valmiiksi.
Et saanu ees kivitalikkoo peliinPlowman kirjoitti:No anna mulle se.
No laita peliin. (Sanon sitte ku valmis)Plowman kirjoitti:No sainpas...Mut täytyy olla aika tietämätön jos laittaa alkuperästen päälle...
Ai missä koulussa maatalousoppilaitoksella...?Jannuzki kirjoitti:Koulussa on just tommoset puimuritSampo 500 ja MF 16:nen
Kyllä..valtravalmet kirjoitti:Ai missä koulussa maatalousoppilaitoksella...?Jannuzki kirjoitti:Koulussa on just tommoset puimuritSampo 500 ja MF 16:nen