Ja kertokaa puutteita jos näätte jotain.. COMMENTIA SAA ANTAA!!
Joo eipä tuo mitään.. Mäki pyydän ku tollain aloin haukkuu en voi mitää että oon herkkä ihminen ja hermostun helposti (pohjanmaan-sisu) Joo SoriNikoLoL_ kirjoitti:no mä taidan olla anteeksipyynnön kumminkin velkaa eli sori asd_
No sä ehkä ootki tehny modeja aika paljo nii tiiät kuka huijaa ketä ja milloMB_Trac kirjoitti:Hyvä hyvä!BTW: Porukat meinas jo uskoa sen "kuvasta tekemisen", mutten ainakaan mä..
Joo olin jo pistämäs sit MB_Tracci pisti yv:tä nii sillee mut meen morjens..Motokuski kirjoitti:Muista että huijaamisesta jää kuitenkin helposti kiinni ja saa vaan kuraa niskaan. Nyt o oikee asenne ku tunnustit.
Hyvä ku tunnustit! Ja hienoja noi sun muut modit on ollu_Asd kirjoitti:Okei tunnustan... Sitä kojelautaa vähän kopioin siitä toisesta muuten koppi ite tehty.. sisältä ja koppia ulkoonta päin olen vähäsen muuntanut mutta muuten se on sillee siitä toisesta kopioitu siksi kopioin haluan että munkin modeista tulis jonkun näkösiä ku kaikki täällä osaa modata niin perkuleen hyvin... Ja kyl yritän viel hyttiä muokata ettei näytä ihan samalta... Tästä lähtien olen reilu enkä kopioi toisilta warehousesta mitään vaikken kyl paljoo nytkään en vaan osannu sitä ''kojelautaa'' Tekemällä oppiija kyllä mainitsen sen tekijän sitten..