Voin kyllä itsekin ne tässä kohta tallentaa noin jos et itse jouda nyt.

Huomasin että mapin teko tuohon on mulle aika haastavaa, kun en tiedä itse paljoa näistä turvekoneista/niiden jättämistä jäljistä.
Juujuketsu kirjoitti:Ei mulla taida olla toimivia kun tuo yksi, mutta sain ne toimaan valittaessa tallentaessa muistaakseni DXT3 siitä pudotusvalikosta.
Voin kyllä itsekin ne tässä kohta tallentaa noin jos et itse jouda nyt.
Huomasin että mapin teko tuohon on mulle aika haastavaa, kun en tiedä itse paljoa näistä turvekoneista/niiden jättämistä jäljistä.
Joo, ja sarkoja.juketsu kirjoitti:Juu voin mä sitä mappia koittaa värkätä tässä toisen mapin rinnallaEli heinää vaan sinne minne tulee turvetta!
Niin, voishan se olla. Sitten ainut nostovaihtoehto olisi imuvaunu. Täytyypä ottaa mietintään! Kiitos ideasta.MB Trac kirjoitti:Eikös tämä olisi hyvä tehdä ton sokeri-juurikkaan päälle, kun sitten sais nostettua turvetta sellasella koneella suoraan kärryyn, tietysti se pitää ensin "moyhentää" sillä koneella millä se sokerijuurikas "kaadetaan"..
Niin sitähän mä tarkotinkinMuskeli_ kirjoitti:niin ja onhan se jo vedettäväkin nostokone, vois olla imuvaunu?
Joo sitä meinasinkin imuvaunuksi..Muskeli_ kirjoitti:niin ja onhan se jo vedettäväkin nostokone, vois olla imuvaunu?
Muuten mekki mutta mekkiä vartenhan tarvii viivottaa, joka tossa sokerijuurikasmodissa ei olis mahollista.TeamSuzuki kirjoitti:mekki tai imuvaunu....tota nostokonetta ku suurentais nii olis perfekt....itekki viel harjottelen mapin tekoo.....sarka-pellot rupee olee aika hyvin hanskas
Ei taija onnistua koska kääntäjä täytys tehä sen niittokoneen päälle.MB Trac kirjoitti:No tekee sen viivottimen ton "kaatokoneen" päälle..
tuo kuva nyyskyn on mun laittamaSimulation kirjoitti:sopiiko et mää teen puskulevyn?
tekisin sen tästä:
vähän tämän tapaisen:
Nostetaan turvetta karheelta.valtra6250 kirjoitti:Mitä tol opelmanin koneel niinku tehdää??