Miksi tossa on parit?eihän heinä pellolla tietääkseni käytetä parejaSimulation kirjoitti:Tumpen voortti, muuttuu hieman...

Miksi tossa on parit?eihän heinä pellolla tietääkseni käytetä parejaSimulation kirjoitti:Tumpen voortti, muuttuu hieman...
Jaa asia selväTumpe kirjoitti:Ne saa napista päälle ja pois
Eläs sitten hauku jos et ite osaa!?asd kirjoitti:Noku en ossoo!!tekisin paremman jos osaisin
minä halusin takavetosen ek:lla, mutta tuliki 4wd... se kuormaaja ois hienompi kokosinisenä, oon nähny semmosia..mattimies kirjoitti:Saako ohhoh... Etukuormaaja tosin......
että jos tumpe laittais sen kokonaan siniseksi.. niin ois hienompi..mattimies kirjoitti:Samoin.olen nähnyt.
voipihan niitä vaikka kärryn veossa käyttääsokomi5 kirjoitti:Miksi tossa on parit?eihän heinä pellolla tietääkseni käytetä parejaSimulation kirjoitti:Tumpen voortti, muuttuu hieman...
joo mutta mulla on pelissä tollaset tälläkine hetkelläSimulation kirjoitti:se on mun tekemä, ja n. 30 % modelli..![]()
![]()
jooSimulation kirjoitti:niin, onhan semmoset jo jonkun tekemät, mutta haluan nyt itekki yrittää..![]()
Eihän sillä ole mitään tekemistä kynnön kanssa?Leuqqumies kirjoitti:Jos kiinnostaa niin saatan tehdä kelajyrsimen. Jos joku ei tiedä, niin se on eräänlainen kyntövehje.
Mää oon tehny joskin skinin tohon yhteen kärryyn.Simulation kirjoitti:varmaan laitto väärään aiheeseen... mutta joku vois värkätä tähän lietekärryn, koska rehupellothan vejettään lietteellä...![]()
tuon karkon tilalle vois vaikka volvo/valtra tehä sen karkon kusikärrin, sen yhen kärryn päälle, jossa on se multain..
eli skini..
niin just ton kärryn päälle karkon skini..Venom kirjoitti:Mää oon tehny joskin skinin tohon yhteen kärryyn.Simulation kirjoitti:varmaan laitto väärään aiheeseen... mutta joku vois värkätä tähän lietekärryn, koska rehupellothan vejettään lietteellä...![]()
tuon karkon tilalle vois vaikka volvo/valtra tehä sen karkon kusikärrin, sen yhen kärryn päälle, jossa on se multain..
eli skini..![]()
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=73&t=1084
Mut se on jo jaossa..Venom kirjoitti:Mää oon tehny joskin skinin tohon yhteen kärryyn.Simulation kirjoitti:varmaan laitto väärään aiheeseen... mutta joku vois värkätä tähän lietekärryn, koska rehupellothan vejettään lietteellä...![]()
eli skini..![]()
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=73&t=1084
Oho..Simulation kirjoitti:kahtoppa edellinen viesti...![]()
jonka mä laitoin...![]()