sitten joskus.. ehkä ens kuusa.. kahtottaan miten modit valmistuu, loppujen lopuksi ainut jarruttava tekiä oon ite.. en oo teheny 604:sta kovinkaan etiä päin, mutta esim asd:n pitäs saaha se viiu valammiiksi..
Simulation kirjoitti:sitten joskus.. ehkä ens kuusa.. kahtottaan miten modit valmistuu, loppujen lopuksi ainut jarruttava tekiä oon ite.. en oo teheny 604:sta kovinkaan etiä päin, mutta esim asd:n pitäs saaha se viiu valammiiksi..
No sitä viiua ei kannata oottaa ku on niin ruma!!
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
Simulation kirjoitti:sitten joskus.. ehkä ens kuusa.. kahtottaan miten modit valmistuu, loppujen lopuksi ainut jarruttava tekiä oon ite.. en oo teheny 604:sta kovinkaan etiä päin, mutta esim asd:n pitäs saaha se viiu valammiiksi..
No teeppäs aikas kuluksi parempi! ei varmaan onnistus..
No teeppäs aikas kuluksi parempi! ei varmaan onnistus..
Noku en ossoo!! tekisin paremman jos osaisin
"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"