Ohan se kerran jo tullukkin. Tuo on varmaan päivitys. Tai versio 2Muskeli_ kirjoitti:Elikkäs tuollanen löyty.. Tulossa iso fiiattiki näköjään!
![]()

Ohan se kerran jo tullukkin. Tuo on varmaan päivitys. Tai versio 2Muskeli_ kirjoitti:Elikkäs tuollanen löyty.. Tulossa iso fiiattiki näköjään!
![]()
Milläs perusteella yleensäkkään sitten toista traktoria saa käyttää pohjana, sen takia ettei lue että ei saa muokata? Itselle ei oikein nämä lupahommat ole nimittäin vielä selviäMB_Trac kirjoitti:Ei, koska olen muokannut aina niistä kaikki rengasvärit ym. jutut.. Eikä siinä mitään pahaa jos toi tyyppi on vain itselleen sitä muokannut..
Niin ja eikös tuon koneen tekeminen vaadi sketchupin käyttöäMuskeli_ kirjoitti:http://sgforum.hu/listazas.php3?id=1255 ... o=LSPortal Tuoltahan nuo löytyi! Itse edelleenki sitä mieltä, että tehty uusi kori! Onhan siinä varmaan pakoputkea ja noit muita osia, mitä MB_Tracin fiiatissa on, niin käytetty! Mun mielestä vaan on hankala vahvistaa pelkkiä hytin reunoja silleen, ettei muu kori levene, jos hytti ja kori on sama osa..![]()
Edit: Sori jos oon väärässä..![]()
Tiedän... Vaan meinaan, että jos tuon liittää sketchupissa tuohon runkoon, eikä giantsissaSimulation kirjoitti:kuule sinä jussi! käyttää ne muutkin ketsuppia kuin me!
oothan säkin pöllinyt toisten malleista tuolit ja renkaat jne. taijat itse keksiä noita sääntöjä että sä saat muokata toisten traktoreita mutta sun traktoreita ei saa muokata. Tuli vaan mieleen.MB_Trac kirjoitti:Ei, koska olen muokannut aina niistä kaikki rengasvärit ym. jutut.. Eikä siinä mitään pahaa jos toi tyyppi on vain itselleen sitä muokannut..