Kahtoohan nyt mitenkä tässä illan päälle innostuu. tiedä vaikka valmistusTimzze kirjoitti:saisisitko tänään valmiiks ku olis mukava huomenna pelailla ku on VP ?

Kahtoohan nyt mitenkä tässä illan päälle innostuu. tiedä vaikka valmistusTimzze kirjoitti:saisisitko tänään valmiiks ku olis mukava huomenna pelailla ku on VP ?
olis kyllä loistava juttu !Saemo kirjoitti:Kahtoohan nyt mitenkä tässä illan päälle innostuu. tiedä vaikka valmistusTimzze kirjoitti:saisisitko tänään valmiiks ku olis mukava huomenna pelailla ku on VP ?
sie voit kuule itte muokata tuosta itelle revoluutionin kun se vain valmistuuJannuzki kirjoitti:Heei Saemo. Tekisitkö tästä vielä sit semmosen mustan revolution version, jos vaan onnistuu.
Ei oikeen taho olla taitoa. Mutta ei sillä kiirettä ole, kuhan vaan saat tuon ensteks valmiiksTimzze kirjoitti:sie voit kuule itte muokata tuosta itelle revoluutionin kun se vain valmistuuJannuzki kirjoitti:Heei Saemo. Tekisitkö tästä vielä sit semmosen mustan revolution version, jos vaan onnistuu.
Täytyy yrittääTimzze kirjoitti:perskele että toi on komee !! pistätkö huomena jakoon ?
Joo oli kyllä tarkotus kysyy sulta lupa tietenki ennenku pistäsin jakoonMB_Trac kirjoitti:On kyllä hieno, mutta et kysynyt saatko laitta mun Valtran päälle, oon nimittäin muokannut kaikenlaista aika paljon siitä.. No ei se mitään, vastaus on: Saat!
auttakaa ny herratun isä että saajan tämä mestari teos joskus jakoonSaemo kirjoitti:Osaiskos joku neuvvoa miten saan toisen majakan toimimaan??
Kyl tää nyt tämän päälle tulee, ei tää ainakaan itellä oo temppuillu yhtään mitä oon kokeilluElectric kirjoitti:Ei miellellää sen TMS fendt:n päälle ku lagaa nii perhanastí. Mutta Saemohan sen päättää.
Joo täytyy yrittää saada pelittämään. MIstäs ton oikeen index numeron sit löytää?MB_Trac kirjoitti:Se pitää kopsata giantsissa ja laittaa xml tiedostoon majakkakohtaan toinenkin majakan index rivi ja kattoa että index numero on oikein..
Iso kiitos sulle neuvosta, JA NYT PELLOO!MB_Trac kirjoitti:Saemo: Kahtoppas mun etukuormain tutoriaalia tutoriaalit osiosta.. Se index numero on helppo kattoa, jos laitat sen toisen majakan vaikka heti toisen perään Giantsissa niin index numero on silloin yhtä suurempi kuin edellisen majakan..
Jospa sen huomiseks saisin jakoon, pientä säätelyä vielä olisValtra6550 kirjoitti:Millos jakoon?
Tee uus transform group ja pistä se siihen kohtaan mistä haluat savun tulevan. Sitte kattot sivusta ne koordinaatit ja pistät ne samat siihen traktorin xml.-tiedostoon johonkin exhaust-kohtaanSaemo kirjoitti:Jospa sen huomiseks saisin jakoon, pientä säätelyä vielä olisValtra6550 kirjoitti:Millos jakoon?Mistäs sai tuota savun tulo paikkaa vaihdettua?
Joo teeppäs jos vaan kehtaat. olisin kiitollinen.Valtra6550 kirjoitti:Teeppäs oikein kuva tutoriaali!