Hä! En mä oo mitään epäälly..Simulation kirjoitti:näköjään on onnistunu ton puimurin tekstuurit, ku mb_trac epäili sitä silloin...

Hä! En mä oo mitään epäälly..Simulation kirjoitti:näköjään on onnistunu ton puimurin tekstuurit, ku mb_trac epäili sitä silloin...
tais joku sanoa, että renderöitynä (vai oliko se "renderöity") niin hienon näköinen kuvassa, muttei pelissä niin hieno! en oo varma sitten asiasta, korjatkaa jos oon vääräsä!Simulation kirjoitti:no joku kuitenkin että mayassa näyttää hyvältä mutta pelissä ei..
Kiitti, ku silmä vältti tunniks niin oli taas voorumi täynnä viestei ja sähköpostista katoin kiinostavimmat aiheet eka niin sit katoin modisivullekkin samalla ja näin noi ja aattelin et voi juman kekka! ONKO SE TOLLU JO?!Haavisto kirjoitti:katohan tuo muut modit aihealue
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=118&t=1170
toi sano tuon ihan muuten vain kun kaikki kyselee..mattimies kirjoitti:Re: [WIP] Strawmod 09
« Reply #181 on: November 12, 2009, 10:09:47 am » Quote
--------------------------------------------------------------------------------
Quote from: sej555 on November 12, 2009, 09:09:03 am
nice. when you expect with that we can dowload it?
Next week Tuesday....
Elikkäs kait ois toi paalimoodi tulossa...Ens tiistaina.Katotaan kuinka käy.
Hepokatti..? o.OCity^ kirjoitti:minua ainaki kiinnostaa tuo hepokatti
Kyllähän tuon tuolta "työlaitteet" osiosta pitäis löytyä!valtra6250 kirjoitti:Saako tota claassin hinattavaa niittokonetta mistää?