Claas: xyzspain
Elho skin: Venom
Lataus:
http://uploaded.to/file/7vmkfx
http://www.megaupload.com/?d=FDYGM6AN
Asennus:
Heitä zippi mods kansioon.
Eiköhän sitä saa, kun avaat vaan ton i3d tiedoston giantsis ja leveennät.valtra6250 kirjoitti:Saisko tätä muutes levennettyy ku elhohan on leveämpi kuin tällänen?
Pitää myös muistaa leventää se leikkuu leveys ja se karheeja juttu (se heinamatto, en muista nimeä.)Venom kirjoitti:Eiköhän sitä saa, kun avaat vaan ton i3d tiedoston giantsis ja leveennät.valtra6250 kirjoitti:Saisko tätä muutes levennettyy ku elhohan on leveämpi kuin tällänen?
Avaa ensin se zip-arkisto ja teet uuden kansion työpöydälle sitten pistä ne tiedostot sieltä zipistä sinne kansioon sitten ei pitäis textuurien hävitä...valtra6250 kirjoitti:Noku mä en osaa ja sitten tekstuurit häviää aina jostain syystä
Minä voisin leventää, mutta siinä menis aikaa ja minä en tiedä mistä kohtaa se niittää ja tekee sen karheamis hommelin sillä hihnalla.valtra6250 kirjoitti:No en kyllä osaa mitenkään nii voisko joku muu osaava leventää ja sori tupla-post.
No niin pitääs tietää!Valtra S370 kirjoitti:Minä voisin leventää, mutta siinä menis aikaa ja minä en tiedä mistä kohtaa se niittää ja tekee sen karheamis hommelin sillä hihnalla.valtra6250 kirjoitti:No en kyllä osaa mitenkään nii voisko joku muu osaava leventää ja sori tupla-post.
(Noloo, ku ei muista sen hihnahöskän nimeä, vaikka maatilan poikana pitäis kaikki toetää..)
Miten sää tän lataat kun: The file status can only be queried by premium users - Purchase a premium account now!jiiikoo kirjoitti:Ihan sika hieno vois ladata
The file you are trying to access is temporarily unavailableVenom kirjoitti:Päivitetty toinen lataus linkki ekaan viestiin.
Rupee vähän ajan päästä toimiin.Timzze kirjoitti:The file you are trying to access is temporarily unavailableVenom kirjoitti:Päivitetty toinen lataus linkki ekaan viestiin.
Nyt toimii!! Kiitos paljonVenom kirjoitti:Rupee vähän ajan päästä toimiin.Timzze kirjoitti:The file you are trying to access is temporarily unavailableVenom kirjoitti:Päivitetty toinen lataus linkki ekaan viestiin.