Lataus: http://uploading.com/files/get/3a7295fd ... C3%A4.rar/
Kommenttia! niin on helpompi korjata asioita.

no kaikilla on omat mielipiteensä, jotkut tykkää pitkistä pöydistä ja jotkut lyhyistä4ntti93 kirjoitti:mun mielestä toi pöytä on ihan liian levee! ihme jos puimuri pysyy kääntyessä pystyssä
joo niinhän se onHaavisto kirjoitti:no kaikilla on omat mielipiteensä, jotkut tykkää pitkistä pöydistä ja jotkut lyhyistä4ntti93 kirjoitti:mun mielestä toi pöytä on ihan liian levee! ihme jos puimuri pysyy kääntyessä pystyssä
Se on leveä ja ohut ei pitkä ja lyhytHaavisto kirjoitti:no kaikilla on omat mielipiteensä, jotkut tykkää pitkistä pöydistä ja jotkut lyhyistä4ntti93 kirjoitti:mun mielestä toi pöytä on ihan liian levee! ihme jos puimuri pysyy kääntyessä pystyssä
tostakin kaikilla on omat mielipiteensäTraktori_Mies kirjoitti:Se on leveä ja ohut ei pitkä ja lyhytHaavisto kirjoitti:no kaikilla on omat mielipiteensä, jotkut tykkää pitkistä pöydistä ja jotkut lyhyistä4ntti93 kirjoitti:mun mielestä toi pöytä on ihan liian levee! ihme jos puimuri pysyy kääntyessä pystyssä
Traktori_Mies kirjoitti:Se on leveä ja ohut ei pitkä ja lyhytHaavisto kirjoitti:
no kaikilla on omat mielipiteensä, jotkut tykkää pitkistä pöydistä ja jotkut lyhyistä
niin on, mutta tuo ohut ei minusta oikein sovi tuohontostakin kaikilla on omat mielipiteensä
No oliskohan se ollu kakkonen päällä joku 12 km/h minun mielestä se on nopeasti!NikoLoL_ kirjoitti:mitenkäs kovaa tällä saa ajettua?
juu ajattelin kun sillä lexionilla pitä ajaa 4mph:DValtra S370 kirjoitti:No oliskohan se ollu kakkonen päällä joku 12 km/h minun mielestä se on nopeasti!NikoLoL_ kirjoitti:mitenkäs kovaa tällä saa ajettua?
Kaasupohjassakin voi ajaa mutta ei se sitten leikkaa.
ei tyhjennä mullakaan muutakuin tolle kenworthin kärrylle siis sen valkosen josta o texas ready versiokinValtra_S352 kirjoitti:Kyllä se tyhjentää, kun tyhjennystorvi on kärryn päällä.