Ja siihen oon muokannu, niin että se tekee yhtä karhoa.
(Ennen teki 2 sellasta pientä karhoa virerekkäin.)
Lataus.
KOMMENTTIA!

Niin, että voi ajaa edes-takaisin.Haavisto kirjoitti:Sitä että tuo niitto-osa käännetään traktorin toiselle puolelle ja voidaan ajaa samasta kohin takas. Koita ymmärtää minun selitystä
Kiitos. Ite vedän sitä nykyään Jontikalla tai Venti 930:mppisellä.Wedenoja kirjoitti:On kyllä hyvä kone.Näyttää myös aika hyvälle t171 vallun perässä
Meiläkin on semmosen levyne JF menopaluu vedettävä, mut ei sitä sitten vaan tartte laittaa "kasaan" maantieajoa varten.valtravalmet kirjoitti:Muuten miksi 3m pitää viiä pitkittäin tiellä? Meiän on 320 levee ja vain KAKSI pyörää.
Ei siinä koneessa mitään lue, vaan kaupassa ja tässä aiheessa.valtravalmet kirjoitti:No oisit laittanu 4m textuurit ;)
Ei se haittaa, mutta se haittaa, kun mulla on vanhan koneen muistit menny,Temeksi kirjoitti:Pahoittelen vastaamista näihin vanhoihin viesteihin. Mutta saiskos tästä uudempaa linkkiä notta voisin siirtä tämän LS11:sta ?
En viitti sanoo, jos teen ite uuden skinin, ku saan koneen toimii..Temeksi kirjoitti:Minkä päällä tää on ? Tai siis mihin tää skini on tehty.
Ja enhän mä sillä laittanu, että joku vois ladata, laitoin vain tuon kuvan takia, kun tuolla kyseltiin mihin koneeseen tuo skini on tehty.farmari66 kirjoitti:Ja linkki toimii.