Tollanen... en oo viel kerenny testata mut pistin lataukseen... ei mun tekemä
Tuo oli hyvä irea.konemies kirjoitti:tuossa tuli mieleen voisko tosta puomista tehdä johonkin mettäkärriin kunnon puomin ... nimittäon täällä on jossain mettä kärri modi ilman kuormainta niin jos siihen lisäis tuon ...?? tekisin itse jos osaisin ...
tai tukki rekankonemies kirjoitti:tuossa tuli mieleen voisko tosta puomista tehdä johonkin mettäkärriin kunnon puomin ... nimittäon täällä on jossain mettä kärri modi ilman kuormainta niin jos siihen lisäis tuon ...?? tekisin itse jos osaisin ...
tuo oli paree ideaturbo urpo kirjoitti:tai tukki rekankonemies kirjoitti:tuossa tuli mieleen voisko tosta puomista tehdä johonkin mettäkärriin kunnon puomin ... nimittäon täällä on jossain mettä kärri modi ilman kuormainta niin jos siihen lisäis tuon ...?? tekisin itse jos osaisin ...
Tulee mukaan.jippii kirjoitti:tulooko nuo pihit matkaan
Mä voisin kokeella rtehä tukkirekkaa tai ainaki lavan jos joku tekis loppuun.Sori OT.Heme87 kirjoitti:joo tukki rekalle ois tarvetta.
tekisit tukki rekan mielumminropsutv kirjoitti:Mä voisin kokeella rtehä tukkirekkaa tai ainaki lavan jos joku tekis loppuun.Sori OT.Heme87 kirjoitti:joo tukki rekalle ois tarvetta.
E.Taijan tehä jonku kärryn mil voi kuljettaa puita.