Lataus
kun tuolla klikkaa lataa, siihen ei tule mtn erillisiä sivuja. tulee latausjuttu suoraanTraktori_Mies kirjoitti:Laittakaa lataus linkki ja kuva ei mitää osoitteita eikö se ny oo jo tullu selväksi![]()
![]()
Nii mut ne pitää laittaa tänne4ntti93 kirjoitti:kun tuolla klikkaa lataa, siihen ei tule mtn erillisiä sivuja. tulee latausjuttu suoraanTraktori_Mies kirjoitti:Laittakaa lataus linkki ja kuva ei mitää osoitteita eikö se ny oo jo tullu selväksi![]()
![]()
millä muulla keinolla saisi koska mulla on tämä uusi windows7 niin ei siin toimi se nappi.4ntti93 kirjoitti:noh, jos sulla ei ole mtn ohjelmaa, voit ottaa print screen napilla
Saisko latauslinkkiä?4ntti93 kirjoitti:fraps, sillä voi myös ottaa videota (30sekunninpätkiä jos ei ole kokoversiota) / gamecam
Miten sitten tää toimii?4ntti93 kirjoitti:googlen ensimmäisellä hakutuloksella tulihttp://www.download.fi/tyopoyta/ruudunk ... /fraps.cfm
kokoversio maksaa, mutta minäkin sain sen jostain ilmaseks
jos olet ladannut sen meet käynnistä -> fraps sitten laitat sen vaikka pois siitä ruksin vieressä olevasta viivasta. ja meet peliin sitten painat F10 niin ottaa kuvanValtra S370 kirjoitti:Miten sitten tää toimii?4ntti93 kirjoitti:googlen ensimmäisellä hakutuloksella tulihttp://www.download.fi/tyopoyta/ruudunk ... /fraps.cfm
kokoversio maksaa, mutta minäkin sain sen jostain ilmaseks
Selitäs nämä asiat:
- Kun olen ladannut laitan sen minne?
- Kuvaa mistä?
Ööö... Minkä ruksin vieressä on viiva? ja mihin mä sen niiku siirrän..jos olet ladannut sen meet käynnistä -> fraps sitten laitat sen vaikka pois siitä ruksin vieressä olevasta viivasta. ja meet peliin sitten painat F10 niin ottaa kuvan
Mä laitoin sen sinne c levyn prokram files paikkaan ja painoin sen pois näytöltä ja menin peliin niin painoin F10 eikä tapahtunu mitää?!4ntti93 kirjoitti:siis asennat sen c/program files meet käynnistä valikkoon ja suljet sen siitä ruksin vieressä olevasta viivasta. tarkoitan sitä ruksia mistä sen saa pois näytöltä
onko sulla siellä pelin alakulmassa keltaset numerot? ja et kai painanut siitä raksista pois, vaan nuolesta?Valtra S370 kirjoitti:Mä laitoin sen sinne c levyn prokram files paikkaan ja painoin sen pois näytöltä ja menin peliin niin painoin F10 eikä tapahtunu mitää?!4ntti93 kirjoitti:siis asennat sen c/program files meet käynnistä valikkoon ja suljet sen siitä ruksin vieressä olevasta viivasta. tarkoitan sitä ruksia mistä sen saa pois näytöltä
Ei lue siel alhaal mitään ja en poistanu vaan otin pois ruudusta..onko sulla siellä pelin alakulmassa keltaset numerot? ja et kai painanut siitä raksista pois, vaan nuolesta?