Kire SK18: Haavisto
Tuhti M90: Haavisto
Tuhti WS170: Haavisto
Tuhti WS100: Venom
Rysky TL1500: Venom
Kipa 130: Venom
Velsa 85 rehu: Venom

Modellit ja Textuurit: Venom & haavisto
Skriptit: Steyr_-_fan, Tobii, LEnNy94, Black-Spirit
LATAUS
Mattimies_ kirjoitti:Jeejeejeejeejee!! Latinkiin. --->
Motokuski kirjoitti:Ai näitä olikin näin paljon.Komeita ovat!
juketsu kirjoitti:Juu, taitaapi olla ehdoton latauksen paikka jossain vaiheessa.
Mun kärryis on yhistetyt meshit, haaviston tekemistä en tiedä.ValtraN111 kirjoitti:Muuten hyvät, mutta meshit olisitte voineet yhdistää. Nyt ei voi näitä käyttää, koska aina kun katsoo sinne päin missä nuo kärryt on niin hidastuu peli ärsyttävästi. :/
Jaa. :O Ite ainakin, kun katoin niitä Kipoja, niin se lava oli 800 eri osassa.Venom kirjoitti:Mun kärryis on yhistetyt meshit, haaviston tekemistä en tiedä.ValtraN111 kirjoitti:Muuten hyvät, mutta meshit olisitte voineet yhdistää. Nyt ei voi näitä käyttää, koska aina kun katsoo sinne päin missä nuo kärryt on niin hidastuu peli ärsyttävästi. :/
No voi helkutti, kyllä mää ne omasta mielestä yhistin voi prkl.ValtraN111 kirjoitti:Jaa. :O Ite ainakin, kun katoin niitä Kipoja, niin se lava oli 800 eri osassa.Venom kirjoitti:Mun kärryis on yhistetyt meshit, haaviston tekemistä en tiedä.ValtraN111 kirjoitti:Muuten hyvät, mutta meshit olisitte voineet yhdistää. Nyt ei voi näitä käyttää, koska aina kun katsoo sinne päin missä nuo kärryt on niin hidastuu peli ärsyttävästi. :/
RainBow kirjoitti:Tämän jälkeen ei pitäisi olla puutetta kärryistä.Komeat on!
Aika hyvin sanottu, mutta totta!Fergu135 kirjoitti:RainBow kirjoitti:Tämän jälkeen ei pitäisi olla puutetta kärryistä.Komeat on!