Komee vaihtolava setti löyty LS-WRD:sta.
LATAUS:http://freakshare.net/files/65rz4xlu/ZD ... s.rar.html
Model: Mewrik1
i3d: Maca
Script: Defender
Kokeilisin heti ite mutta en ehdi kun työt kutsuu:D
Kiitos, lisään ne aloitusviestiin. :)Exelboy kirjoitti:Model: Mewrik1
i3d: Maca
Script: Defender
Tuosa ois crediitit.
Mää oon tehny siihen joskin packkiin skinnin. Laitanko jakoonExelboy kirjoitti:Nuihinko joku värkkäis Karkon skinin
No laita jos haluatvaltravalmet kirjoitti:Mää oon tehny siihen joskin packkiin skinnin. Laitanko jakoonExelboy kirjoitti:Nuihinko joku värkkäis Karkon skinin
SamaSimulation kirjoitti:Miksen mää saa tuota mapfruittriggerFix-juttua tosta näytöltä pois vaikka painan enteriä?
Jep. Ittekki taistelin hetken jo sen kaa...Exelboy kirjoitti:SamaSimulation kirjoitti:Miksen mää saa tuota mapfruittriggerFix-juttua tosta näytöltä pois vaikka painan enteriä?
Kyllä se mulla siitä katoo noin 10 sec päästä.Simulation kirjoitti:Pelasin n. 15 minuuttii eikä lähteny?
On mulla.Simulation kirjoitti:Onko sulla siellä mods-kansiossa niitä mapfruit triggereitä? Mulla on.. Jos se vaikuttaa
Mullakaan ei lähteny se teksti ollenkaan pois siitä. :OVenom kirjoitti:Kyllä se mulla siitä katoo noin 10 sec päästä.Simulation kirjoitti:Pelasin n. 15 minuuttii eikä lähteny?
Ei mullakaa... Ja readmesta ei oo paljo apua, ku se on varmaan tsekiksi.ValtraN111 kirjoitti:Mullakaan ei lähteny se teksti ollenkaan pois siitä. :OVenom kirjoitti:Kyllä se mulla siitä katoo noin 10 sec päästä.Simulation kirjoitti:Pelasin n. 15 minuuttii eikä lähteny?