Se mun fraps tuli zip:inä ja ei sitä voi käynnistää?Timzze kirjoitti:käynnistä fraps ja paina sitä pienennä nappia ruksin vierestä ja sitten tee kuville vaikka oma kansio ja laita se sieltä frapsista ja mee pelaan

Se mun fraps tuli zip:inä ja ei sitä voi käynnistää?Timzze kirjoitti:käynnistä fraps ja paina sitä pienennä nappia ruksin vierestä ja sitten tee kuville vaikka oma kansio ja laita se sieltä frapsista ja mee pelaan
pura seValtra S370 kirjoitti:Se mun fraps tuli zip:inä ja ei sitä voi käynnistää?Timzze kirjoitti:käynnistä fraps ja paina sitä pienennä nappia ruksin vierestä ja sitten tee kuville vaikka oma kansio ja laita se sieltä frapsista ja mee pelaan
Miten mä saan ne kuvat sinne kansioon kun tein kansion niitä kuvia varten niin miten ne saa sinne???käynnistä fraps ja paina sitä pienennä nappia ruksin vierestä ja sitten tee kuville vaikka oma kansio ja laita se sieltä frapsista ja mee pelaan
mee käynnistä -> fraps -> movies sitten siinä lukee "Flder to save movies in" niin laitat change ja valitset mihin haluut laittaa neValtra S370 kirjoitti:Miten mä saan ne kuvat sinne kansioon kun tein kansion niitä kuvia varten niin miten ne saa sinne???käynnistä fraps ja paina sitä pienennä nappia ruksin vierestä ja sitten tee kuville vaikka oma kansio ja laita se sieltä frapsista ja mee pelaan
Edit: ne kuvat katosi jonnekkin kun otin kuvia pelissä..
JES JES! Kiitos kun neuvosit!!mee käynnistä -> fraps -> movies sitten siinä lukee "Flder to save movies in" niin laitat change ja valitset mihin haluut laittaa ne
joo ei mitään, oli kiva auttaaValtra S370 kirjoitti:JES JES! Kiitos kun neuvosit!!mee käynnistä -> fraps -> movies sitten siinä lukee "Flder to save movies in" niin laitat change ja valitset mihin haluut laittaa ne
Nyt toimii tuo fraps ohjelma! Voin laittaa vähän kuvia nyt tuosta kontista, kun se on käytössä minulla.