On nätti joo, itse pidän enemmän haukoista, mutta Peta-Metalli on ehdottomasti paras!Jannuzki kirjoitti:aijaa.. no en tiennyt semmosest mitään.mä vaan tein tommosen kokeillakseni et millanen siit tulee..
omast mielest ihan nätti
Jätetään hautumaan teen ton MF 699 nyt..Jannuzki kirjoitti:miten muuten sen 8150 skinin laita??
OkeMB Trac kirjoitti:Jätetään hautumaan teen ton MF 699 nyt..Jannuzki kirjoitti:miten muuten sen 8150 skinin laita??
ostat paskalaarin (tietysti sulla pitää ladata se ensin tuolta jos ei jo oo --> http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=71&t=146 )valmet96 kirjoitti:miten paskakärryn voi täyttää
Se pitää täyttää siit uudemmasta paska modistaSampo-poika kirjoitti:EN mää pysty ajaa tol sontaa
Onko päivitys? Ja voihan se olla että siihen puidulle pellolle on levitetty aiemmin paskaa. Nimittäin kyllä puidullekin pellolle voi ajaa sitä, jos sitä ei ole ruiskutettu, lannoitettu tai ajettu paskaa.JuSu kirjoitti:Ons sellanen ongelma Säilörehu modissa että kun yritän ajaa paskaa peloolle jossa on just puitu niiin se ei teeminkään laista jälkee mutta kun pellon muokkaa niin sitten taas toimii... ?? Autopilotti ei suostu muokkaamaan peltoo jos siihen ei oo levittetypaskaa ...
niin no en minä kyllä oo puidulle pellole ajanu paskaa vain heinäpelloille ja ne on pitänyt käänttä. mutta jos on ite jo yhesti kääntäny sen niin sitte vissii voi ajaa heti niitetylle pellolle. kaitMotokuski kirjoitti:Onko päivitys? Ja voihan se olla että siihen puidulle pellolle on levitetty aiemmin paskaa. Nimittäin kyllä puidullekin pellolle voi ajaa sitä, jos sitä ei ole ruiskutettu, lannoitettu tai ajettu paskaa.JuSu kirjoitti:Ons sellanen ongelma Säilörehu modissa että kun yritän ajaa paskaa peloolle jossa on just puitu niiin se ei teeminkään laista jälkee mutta kun pellon muokkaa niin sitten taas toimii... ?? Autopilotti ei suostu muokkaamaan peltoo jos siihen ei oo levittetypaskaa ...
no joo ... ne pellot mihin yriyän ajaa paskaa on niitä mitä on valmiiks siinä mapissa...Haavisto kirjoitti:niin no en minä kyllä oo puidulle pellole ajanu paskaa vain heinäpelloille ja ne on pitänyt käänttä. mutta jos on ite jo yhesti kääntäny sen niin sitte vissii voi ajaa heti niitetylle pellolle. kaitMotokuski kirjoitti:Onko päivitys? Ja voihan se olla että siihen puidulle pellolle on levitetty aiemmin paskaa. Nimittäin kyllä puidullekin pellolle voi ajaa sitä, jos sitä ei ole ruiskutettu, lannoitettu tai ajettu paskaa.JuSu kirjoitti:Ons sellanen ongelma Säilörehu modissa että kun yritän ajaa paskaa peloolle jossa on just puitu niiin se ei teeminkään laista jälkee mutta kun pellon muokkaa niin sitten taas toimii... ?? Autopilotti ei suostu muokkaamaan peltoo jos siihen ei oo levittetypaskaa ...
kikkareet roiskuu
tossahan on semmonen ''jatkettu'' johon vois tehä ton skinit...
Sillä puomilla se liikkuu numpadista-Julle- kirjoitti:miten Kaweco Tridemin voi täyttää?