LATAUS: http://www.megaupload.com/?d=3I7PH0K2

Hieno minun mielestä! Mutta makuasiahan se on!Traktori_Mies kirjoitti:Tuo on RUMA![]()
![]()
NiiMuskeli_ kirjoitti:Hieno minun mielestä! Mutta makuasiahan se on!Traktori_Mies kirjoitti:Tuo on RUMA![]()
![]()
ihan hieno munkin mielestä, mut hienompiakin onTraktori_Mies kirjoitti:NiiMuskeli_ kirjoitti:Hieno minun mielestä! Mutta makuasiahan se on!Traktori_Mies kirjoitti:Tuo on RUMA![]()
![]()
Nåå kyyl niit hienompiikin on nähty.Traktori_Mies kirjoitti:NiiMuskeli_ kirjoitti:Hieno minun mielestä! Mutta makuasiahan se on!Traktori_Mies kirjoitti:Tuo on RUMA![]()
![]()
no se on aika realistista mun mielest ku se tyhjentää nii hitaastiValtra S370 kirjoitti:Tässä on kyl huonojakin puolia esim. toi tyhjentää aika hitaasti.
koneen xml-tiedostosta saa sitä muutettua.. en kyllä muista mistä kohtaaValtra S370 kirjoitti:Tässä on kyl huonojakin puolia esim. toi tyhjentää aika hitaasti.
zipin sisälläValtra S370 kirjoitti:Joo olis hyvä tietää et missä se tiodosto juttu edes on.
ei tarvi purkaa. kaksois klikkaat zippiä ja siihen pitäisi tulla joku johdeere660i xml-tiedosto. avaat sen notepadilla jneValtra S370 kirjoitti:Pitääkse sitten niinku purkaa ja sit mennä sinne tiedostoon ja säätää sitä jostain, eli mistä?
Niin sen pitää mennäkin ja sieltä sit kaksoisklikkaat sitä moddesk.xml(tai joku)Valtra S370 kirjoitti:Ei toi kikka toimi mulla, jos kaksois klikkaan sitä se menee jonnekkin enkun kiliseen paikkaan jonne se menee aina kun on ladannut sen ja sillon se pitää siirtää se sieltä mods kansioon tai purkaa se, ja jos menen sen sinne zip. in sisälle olevaan kansioon niin ei siellä ole tota tai tolla nimellä olevaa juttua josta muutetaan niitä tietoja, jos se helpottais niin mun käyttöjärjestelmä on muunneltu vista.
EDIT: se enkun kieleinen paikka on tällänen:
ja se menee tonne jos kaksoisklikkaan sitä
(tuo kuva ei ole siitä modista)
Entä sitten siellä?Niin sen pitää mennäkin ja sieltä sit kaksoisklikkaat sitä moddesk.xml(tai joku)
muuttelet jotain vaanValtra S370 kirjoitti:Entä sitten siellä?Niin sen pitää mennäkin ja sieltä sit kaksoisklikkaat sitä moddesk.xml(tai joku)