Nyt on tämä minun ajosilppurini valmis!

Modell: MB_Trac
Textures: MB_Trac
Script: (Krone Big X V8)
Älä muokkaa tätä modia!
Lataus
Asennus

Kommenttia..

Itse käytän niitä mun maansiirtokärryjä..Simulation kirjoitti:mitkähän kärryt ois hyvät, jotka passais fiiattien kaasa?
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=70&t=1231 tuossa ois varmaan ihan sopivan sävyiset..Simulation kirjoitti:mitkähän kärryt ois hyvät, jotka passais fiiattien kaasa?
toi on sun toinen samanlaine tuntuu siltä että keräät avaa arvojaMasseyFerguson4245 kirjoitti:hirveen hieno
Jos nyt tarkemmin lasketaan niin noita taitaapi olla 15 samanlaista. Kyllähän mielipiteen voi ilmaista, mutta voisihan sitä vähän paremmin perustelea, kun postata "joka" topiciin pelkän "hirveen komee" tjs. Enkä nyt tarkoita tätä pahalla. Anteeksi myös pieni wnb-moderointi ja offtopiccixallux99 kirjoitti:toi on sun toinen samanlaine tuntuu siltä että keräät avaa arvojaMasseyFerguson4245 kirjoitti:hirveen hieno
en välttämättä oo oikees silti
Varmasti ohjaa! se menee suoraan ja sit kääntyy U-käännöksen ja vierestä takasi jne.RainBow kirjoitti:Hieno on!Kyllä tällä kelpaa ajella![]()
Muuten,mulla toi autopilootti ei ''ohjaa''mutta se silti liikuttaa tota puimuria.Oisko keinoa millä tän asian sais korjattua?
Ei mullaMuskeli_ kirjoitti:Varmasti ohjaa! se menee suoraan ja sit kääntyy U-käännöksen ja vierestä takasi jne.RainBow kirjoitti:Hieno on!Kyllä tällä kelpaa ajella![]()
Muuten,mulla toi autopilootti ei ''ohjaa''mutta se silti liikuttaa tota puimuria.Oisko keinoa millä tän asian sais korjattua?