tuommosen tein

Lataus:http://ul.to/biqigw
Haukkuja ja jopa hyviä kommentteja otetaan vastaan

nii oonHaavisto kirjoitti:oot tehny lizardin päälle
Tuliko sulla sinne kauppaan noita kolme? Mulla tuli ja kaks oli lizardeja ja yks oli valamettiSimulation kirjoitti:minä ostin tuon ja painoin vaihto-näppäintä et tuli viissatanen ja katos, tuliki etukuormaaja lizard eikä viissatasta!
mulla ei tullu tota valmettia ja mun mielestä tota pitäs vähä fiksata toi on vähä liian korkeella soriValmet500 kirjoitti:Tuliko sulla sinne kauppaan noita kolme? Mulla tuli ja kaks oli lizardeja ja yks oli valamettiSimulation kirjoitti:minä ostin tuon ja painoin vaihto-näppäintä et tuli viissatanen ja katos, tuliki etukuormaaja lizard eikä viissatasta!Tää mun modaaminen on vähän epävarmaa
![]()
![]()
Joo on siinä paljon fiksattavaa mut tää onki ver.1Latep kirjoitti:mulla ei tullu tota valmettia ja mun mielestä tota pitäs vähä fiksata toi on vähä liian korkeella soriValmet500 kirjoitti:Tuliko sulla sinne kauppaan noita kolme? Mulla tuli ja kaks oli lizardeja ja yks oli valamettiSimulation kirjoitti:minä ostin tuon ja painoin vaihto-näppäintä et tuli viissatanen ja katos, tuliki etukuormaaja lizard eikä viissatasta!Tää mun modaaminen on vähän epävarmaa
![]()
![]()
Oiskohan se ollu joku sipma 24 mikä työntää paalit suoraan kärryyn...farmmies kirjoitti:mikä toi kuvan paalain on?