Lataus.
Ja näitä miun moodeja saa käyttää pohjana,Ja muokata.

Laittakaahan kommenttia!

Juu,V2 Tulloo varmaan.... Joten Kertokaa vikoja.Traktori_Mies kirjoitti:Ihan hyvän näkönenOn siinä vielä parantamisen varaa mutta ei paljoa
Ju niin se on, Mutta onko tässä minkälaiset pyörät sun mielestä?Traktori_Mies kirjoitti:No näissä sun modeissa on ollu mun mielestä aika huonot pyörätja mun mielestä ne vaikuttaa aikapaljo ulkonäköön
Juu teen niin sitten V2: seen.Traktori_Mies kirjoitti:Noh...
Kokeileppa ettiä tuosta sivulta päin kuva ja tee ketsupilla siihen vanteet. Sitten otat irtonaiset kummit vaikka tuosta mun Valtra S280:pistä tai Volvo/Valtran Volvosta ja sit "yhdistät" neNiin tästä tulee paljo komeempi
Mulla olis kuva sivusta päin voisin lähettää sen vaikka s-postilla kun en sitä tännekkään oikeen saaTraktori_Mies kirjoitti:Noh...
Kokeileppa ettiä tuosta sivulta päin kuva ja tee ketsupilla siihen vanteet. Sitten otat irtonaiset kummit vaikka tuosta mun Valtra S280:pistä tai Volvo/Valtran Volvosta ja sit "yhdistät" neNiin tästä tulee paljo komeempi
Joo,V2 tulloo ilman etukuormainta, Mutta v3:seen saattaa tulla etukuormain...Haasa90 kirjoitti:Sori TP mutta pistä tähän jos mahdollista niin mp-liftin kuormaaja kun meillä on niin olis komee sitte
Ps. lataukseen meni heti![]()