LATAUS
ÄLÄ MUOKKAA TÄTÄ MODIA KUIN OMAAN KÄYTTÖÖN!!!
PS:Parit saa sitte jokainen Giantsis itte ottaa pois jos haluaa

No joo pistän sulle linkin YV:näTraktori_Mies kirjoitti:Mä voin testata
Haittaako jos kestää huomiseenValtraN111 kirjoitti:No joo pistän sulle linkin YV:näTraktori_Mies kirjoitti:Mä voin testata
Ei haittaaTraktori_Mies kirjoitti:Haittaako jos kestää huomiseenValtraN111 kirjoitti:No joo pistän sulle linkin YV:näTraktori_Mies kirjoitti:Mä voin testata
Joo lähetän sulle ja t_m:älle linkin tämän päivän aikanaSimulation kirjoitti:mulle voit laittaa niin testaan heti..
Justiin uppiiSimulation kirjoitti:laita nyt, mä oon vielä 30 minuuttia koneella..
no ota sit se eekoo pois ku ei siin oo mitään järkee jos se ei toimiValtraN111 kirjoitti:Joo lähetän sulle ja t_m:älle linkin tämän päivän aikanaSimulation kirjoitti:mulle voit laittaa niin testaan heti..siinä on sitte EK:mutta se ei toimi
Joo oon ottanu jo poispeluri4 kirjoitti:no ota sit se eekoo pois ku ei siin oo mitään järkee jos se ei toimiValtraN111 kirjoitti:Joo lähetän sulle ja t_m:älle linkin tämän päivän aikanaSimulation kirjoitti:mulle voit laittaa niin testaan heti..siinä on sitte EK:mutta se ei toimi
Niin tai siis pistän tähän linkin tännepeluri4 kirjoitti:täähän onjo
Joo korjaan asianvalmet kirjoitti:Ei pysty lataan.
tuulee et tiedosto tilapäisesti pois käytöstäValtraN111 kirjoitti:Joo korjaan asianvalmet kirjoitti:Ei pysty lataan.PS:Toi uploaded on ihan perseestä
![]()
![]()
EDIT:Ny on linkki korjattu
Saahan kokeile uuestaanjonne909 kirjoitti:ei saaa ladattuu tosta linkistä voisko joku helppii