LATAUS

PS: KOMMENTTIA

No joo noi lasit on ihan prkleen rumatMB_Trac kirjoitti:Komea on! Vaihda vielä lasien tekstuurit..Tuo lasinpyyhkijä näyttää kyllä vähän liian isolta..
Kuinka?MB_Trac kirjoitti:No ValtraN111, niitä tekstuureja voi vaihtaa jälkeenpäinkin..
Korjaan asian kohtameikäpoeka kirjoitti:mulla on kommenttia: EI VOI LADATA!!!
Koitas nyValtraN111 kirjoitti:Korjaan asian kohtameikäpoeka kirjoitti:mulla on kommenttia: EI VOI LADATA!!!
TUO-PAKOPUTKI-ON-OIKEALLA-PUOLELLAvolvo/valtra kirjoitti:mullahan on tulossa se v2 vallu ja se on tollanen vahemman mallinen ps toi pakari on väärällä puolella ja liian lähellä koppia
Pistä tulee YV:näTraktori_Mies kirjoitti:TUO-PAKOPUTKI-ON-OIKEALLA-PUOLELLAvolvo/valtra kirjoitti:mullahan on tulossa se v2 vallu ja se on tollanen vahemman mallinen ps toi pakari on väärällä puolella ja liian lähellä koppiaMeiän 905 on tolla puolella pakoputki
![]()
Tosi hieno valluOon taas muokannu sitä mun 905 nii viitiskö joku yrittää pistää sen i3d
Juu... Teen parit LAMEN paskakärryt ja sit teen sen vallun loppuun ja upin sulleValtraN111 kirjoitti:Pistä tulee YV:näTraktori_Mies kirjoitti:TUO-PAKOPUTKI-ON-OIKEALLA-PUOLELLAvolvo/valtra kirjoitti:mullahan on tulossa se v2 vallu ja se on tollanen vahemman mallinen ps toi pakari on väärällä puolella ja liian lähellä koppiaMeiän 905 on tolla puolella pakoputki
![]()
Tosi hieno valluOon taas muokannu sitä mun 905 nii viitiskö joku yrittää pistää sen i3d
Ei ole. Kaikissa 05-sarjalaisissa se on tehtaalta lähtiessä ollut kopista päin katsottuna vasemmalla puolella. Sitä teijän vallun putkea on varmaan siirretty jälkikäteenTraktori_Mies kirjoitti:TUO-PAKOPUTKI-ON-OIKEALLA-PUOLELLAMeiän 905 on tolla puolella pakoputki
![]()
näin onMotokuski kirjoitti:Ei ole. Kaikissa 05-sarjalaisissa se on tehtaalta lähtiessä ollut kopista päin katsottuna vasemmalla puolella. Sitä teijän vallun putkea on varmaan siirretty jälkikäteenTraktori_Mies kirjoitti:TUO-PAKOPUTKI-ON-OIKEALLA-PUOLELLAMeiän 905 on tolla puolella pakoputki
![]()
![]()
Mutta ihan nätti tämäkin valmetti, teeppäs vielä jotain pieniä yksityiskohtia tuohon niin tulee komia.