LATAUS: http://uploaded.to/file/8kmiqu
Ja tie liikenne lokarit on MB Tracin tekemät
Meinaatko että tulee jo liikaa näitä valluja?opelman kirjoitti:Tän päivän valmetti annos. Saisko huomenna vaalenpunasena kiitos? ja takapotku ois kanssa mukava.
No ei nyt sentään. Vielähän tuosta sateenkaaresta värejä puuttuu. Sitten se on komee kun ajaa kaikki rinnan vierekkäin.MB_Trac kirjoitti:Meinaatko että tulee jo liikaa näitä valluja?opelman kirjoitti:Tän päivän valmetti annos. Saisko huomenna vaalenpunasena kiitos? ja takapotku ois kanssa mukava.Mun mielestä vois muitakin traktoreita tehdä välillä..
samaa mieltä,Mutta sopiskohan vaaleen punanen hyvinkiMB_Trac kirjoitti:Meinaatko että tulee jo liikaa näitä valluja?opelman kirjoitti:Tän päivän valmetti annos. Saisko huomenna vaalenpunasena kiitos? ja takapotku ois kanssa mukava.Mun mielestä vois muitakin traktoreita tehdä välillä..
Pinkki valmetti ehottomastiopelman kirjoitti:Tän päivän valmetti annos. Saisko huomenna vaalenpunasena kiitos? ja takapotku ois kanssa mukava.
En saanu tulemaan enemmän savuaSimulation kirjoitti:mun puolesta ois saanu laittaa enempikki savua, ja konepeltiin teksti- intercooler!
ai tarkotakko tota savuaSimulation kirjoitti:ei niin, mutta silti...
eiku sitä, ettei tää oo oikeasti tehokkaampi, mutta se intercooler-teksti ois makiaa..Traktori_Mies kirjoitti:ai tarkotakko tota savuaSimulation kirjoitti:ei niin, mutta silti...
Joo sanoohan sen jo toi nimiken. Se on sisäviilennin. Mullakin on autossa intercooler. eli ilmastointi.valtra6250 kirjoitti:Mikä juttu se intercooler on? Onks se noi ilmastointi möhkäleet
Saa... Kaikkiin mun valtroihin jossa on tämmöset pyörtä saacase142 kirjoitti:saaks tähän valtraan paripyörät
ai siis niinku napin painauksella?Traktori_Mies kirjoitti:Saa... Kaikkiin mun valtroihin jossa on tämmöset pyörtä saacase142 kirjoitti:saaks tähän valtraan paripyörät
Juu-uHaavisto kirjoitti:ai siis niinku napin painauksella?Traktori_Mies kirjoitti:Saa... Kaikkiin mun valtroihin jossa on tämmöset pyörtä saacase142 kirjoitti:saaks tähän valtraan paripyörät
ja on muuten hieno