Minua ainakin oikein ärsyttää, kun ne ei ota niitä pois vaikka sinne oon kironnutkin jo..

En mä ainakaan oo mitään itkenyt! Senpä takia niitä ei ole ulkolaisille annettukaan, kun ei olla kokonaan tehty, eikä noi mun T-sarjalaaset kovin pientä muokkausta ole, tai on tuo vielä, kun tuo on se mun vanhempi versio siitä T:stä..opelman kirjoitti:ihme itkemistä taas. vaikketta oo ees ite niitä kokonaan tehneet. Vaan toisten traktoria vähän muokanneet. jee.
suomentakaas joku ni meikäläinenki tajuaaSimulation kirjoitti:jaa jaa, herne herne..
Meet googleen ja kirjotat hakuun "kääntäjä"peluri4 kirjoitti:suomentakaas joku ni meikäläinenki tajuaaSimulation kirjoitti:jaa jaa, herne herne..
kittoksia kun suomensitSimulation kirjoitti:siinä on karkea käännös:
Olen edoardoe. Olen pahoillani, että väite. Kaivos on vain muokata, itse asiassa kirjoitin kuvaa "Edit by edoardoe". Minun alue voi muokata mod, mutta sinun täytyy ilmoittaa tekijän nimi varastossa. Itse kirjoittajien nimet näkyvät mods varastoihin. Olen muuttanut äänet päälle Valtra Valmet 8950 ja olen luonut uuden ihon toimipaikka 202 suoraan. Muutin asema elementtejä traktoreita, kuten pyörät ja kamerat. Otan pois lataus, jos haluat. Please insert asettaa kieltoa Englanti. Kiitoksiin sivuston. On monia poikkeuksellisia mods. Tervehdys kaikille.
No problem, but it will be nice, if you can take off download..edoardoe kirjoitti:I'm edoardoe. I'm sorry for the argument. Mine is only a edit, in fact I wrote on the image "edit by edoardoe". In my zone you can edit a mod, but you must to indicate the name of the author in the store. In fact the authors' names appear on the mods' stores. I changed the sounds on the Valtra Valmet 8950 and I created a new skin for the seat of the 202 direct. I changed the position of elements on the tractors, like wheels and cameras. I will take off the download, if you want. Please insert a fix prohibition in English. Compliments for the site. There are many exceptional mods. Greeting to all.
No enkö mä muka sitten antanut?volvo/valtra kirjoitti:kyllä mää ainakin antasin tolle anteeks vaikuttaa ok tyypiltä
MB_track sanoi minusta niin, että olisi antanut anteeksi ja ei haittaisi, jos ottaisi pois jaosta?MB_Trac kirjoitti:No enkö mä muka sitten antanut?volvo/valtra kirjoitti:kyllä mää ainakin antasin tolle anteeks vaikuttaa ok tyypiltä
Sitä minäkin ihmettelen. Kun puhutaan että "ei anneta sakemanneille", niin kuitenkin ite otatte sieltä sen kummepia kyselemättä jne.juketsu kirjoitti:Sanon nyt tähän vielä sen näistä, että ei modeja annettaisi ulkomaille: Jos se nettiin vaan laitetaan, niin vapaasti se on ladattavissa sekä ulkomaalaisille että suomalaisille. Se pitää harkita jakoon laittaessa, toivoisin tottakai, että tästäkin eteenpäin modeja laitetaan jakoon, eikä pidetä privamodina, mutta tämä on tosiasia.
Kyl mä haluaisin laittaa nuota ulkolaasille että sais vähä "kunniaa" mut ku nuo samperin... muokkaa niitä aina! tai sit väitää ominaanMB_Trac kirjoitti:En kai mä oo sanonu ettei anneta sakemanneille?T_M nyt on aina sitä mieltä!