ThanxValtra6550 kirjoitti:Jiihaa!!! Mahtava vallutti!!!

ThanxValtra6550 kirjoitti:Jiihaa!!! Mahtava vallutti!!!
Saattaa olla että tulee pelkästään semmonen minkä saa irti.Timzze kirjoitti:tän hetken parhaiten tehty uuden mallin valtra !! ja teethän sen ek:version irroittamattomalla ek:lla ?
Ei mulla vaan oleTheJussi kirjoitti:Miks vaihteitten vaihto ja vilkut on samassa näppäimessä :O?.
Mistähän lie johtuuLadaMies kirjoitti:Mulla tässä kopissa rattiliikku muttein pyörät ja vaihteet ei toiminu
Laitoin YV:tä sulle, itellä ei motivaatio riitä ku ei ruvennu onnistumaan ja alotin jo uuden projektinLadaMies kirjoitti:Mie voin kokkeilla mikä etu-kuormain??Saemo kirjoitti:Mistähän lie johtuuLadaMies kirjoitti:Mulla tässä kopissa rattiliikku muttein pyörät ja vaihteet ei toiminuOnko muilla samoja ongelmia? Mulla ainaki toimii kaikki niinku pitää
Ja sitten semmonen homma olis että Jos jollain joka hallitsee tuon etukuormaimen laiton niin laittas tähän koneeseen ja pistäs sitten jakoon sen.
Pietään porukka jännityksessäJannuzki kirjoitti:Minkä?Saemo kirjoitti: alotin jo uuden projektin
Ei Sentäs, sen tekoa en kyllä hallitseAzceli kirjoitti:Onkohan se puimuri välillä? :DD
Peris?? Ja toimiiko tää ilman päivitystä?Saemo kirjoitti:Ei Sentäs, sen tekoa en kyllä hallitseAzceli kirjoitti:Onkohan se puimuri välillä? :DDSanotaanko että eräänlainen työlaite tulossa, ja end of OT
Ku vaan joku kehtais laittaa sen pelittämään mulle, ladamieskään ei saanu laitettua sitäMuskeli_ kirjoitti:ite saan ainakin sen quicken kiinni, mutta itellä ois hommia viel sen oman jontikan kans..
voin koittaa huomenna! nyt taidan mennä nukkuun!Saemo kirjoitti:Ku vaan joku kehtais laittaa sen pelittämään mulle, ladamieskään ei saanu laitettua sitäMuskeli_ kirjoitti:ite saan ainakin sen quicken kiinni, mutta itellä ois hommia viel sen oman jontikan kans..