

Miks ne nyt yvnä pitäs selittää. Jotkun muutki tarvii siin apua. Eikö olis helpompaa selittää se nyt tässä kaikilleValtraN111 kirjoitti:Tumpe selitäs mulle vaikka yv:nä miten sait textuurit toimii ku mulla näkyy vaa valkosena vaik ne on oikeen kokosiapitääkö Blenderis tehä jotaki
No vaikka sitte nii ihan sama mulle4ntti93 kirjoitti:Miks ne nyt yvnä pitäs selittää. Jotkun muutki tarvii siin apua. Eikö olis helpompaa selittää se nyt tässä kaikilleValtraN111 kirjoitti:Tumpe selitäs mulle vaikka yv:nä miten sait textuurit toimii ku mulla näkyy vaa valkosena vaik ne on oikeen kokosiapitääkö Blenderis tehä jotaki
Joo kyllä mä neTumpe kirjoitti:http://juketsu.viuhka.fi/lss/o_sctex.php tosta voi olla apua :/ ite en kyllä ihan noin tee mutta loppu tulos on sama
Ok kiitti mä koitanTumpe kirjoitti:no sitten kun sulla on vaikka esim. traktori.i3d niin laitat siihen kuuluvat textuurit vaikka työpöydälle (traktori.i3d myös) sitten avaat .i3d tiedoston vaikka notepadissa eli muistiossa sitten siinä aika alussa on
</Asset>
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture3.png" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="assets\texture2.png" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="assets\texture1.png" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="assets\texture0.png" relativePath="true"/>
</Files>
niin otat jokaisesta noista texture jutusta noi assets\ jutut pois eli näin:
</Asset>
<Files>
<File fileId="1" filename="texture3.png" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="texture2.png" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="texture1.png" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="texture0.png" relativePath="true"/>
</Files>
nyt pitäisi toimia. MUISTA PITÄÄ TEXTUURIT SAMASSA KANSIOSSA .i3d TIEDOSTON KANSSA MUUTEN NE MUUTTUU TAAS VALKOSIKSI. toivottavasti toi auttaa
</Asset>ValtraN111 kirjoitti:Ok kiitti mä koitanTumpe kirjoitti:no sitten kun sulla on vaikka esim. traktori.i3d niin laitat siihen kuuluvat textuurit vaikka työpöydälle (traktori.i3d myös) sitten avaat .i3d tiedoston vaikka notepadissa eli muistiossa sitten siinä aika alussa on
</Asset>
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture3.png" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="assets\texture2.png" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="assets\texture1.png" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="assets\texture0.png" relativePath="true"/>
</Files>
niin otat jokaisesta noista texture jutusta noi assets\ jutut pois eli näin:
</Asset>
<Files>
<File fileId="1" filename="texture3.png" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="texture2.png" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="texture1.png" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="texture0.png" relativePath="true"/>
</Files>
nyt pitäisi toimia. MUISTA PITÄÄ TEXTUURIT SAMASSA KANSIOSSA .i3d TIEDOSTON KANSSA MUUTEN NE MUUTTUU TAAS VALKOSIKSI. toivottavasti toi auttaa
Ota sitten se materials sitten pois. Ilmeisesti saksalaisessa versiossa on toinen kansion nimi.ValtraN111 kirjoitti: </Asset>
<Files>
<File fileId="1" filename="assets\texture3.png" relativePath="true"/>
<File fileId="2" filename="assets\texture2.png" relativePath="true"/>
<File fileId="3" filename="assets\texture1.png" relativePath="true"/>
<File fileId="4" filename="assets\texture0.png" relativePath="true"/>
</Files>
Ei tuu noita mihkää siinä assets kohassa on vaa joku materials
Kysyinen dexta tehty sillon ku tällä foorumilla vain harvat osasivat käyttää textuureja.homppeli kirjoitti:Moottorissa sais olla kyllä textuurit. muuten hieno
Selvä.Junski kirjoitti:Kysyinen dexta tehty sillon ku tällä foorumilla vain harvat osasivat käyttää textuureja.homppeli kirjoitti:Moottorissa sais olla kyllä textuurit. muuten hieno