Pesu ennen myyntiin laittoa

http://ul.to/ff0228 <-- LATAUS
Modell:saemo
textures:saemo
Tämä on tehty ton opelmanin valmetin päälle ja kiitos siitä hänelle että sai käyttää pohjana.
MUOKKAUS VAIN OMAAN KÄYTTÖÖN
No ja totta kai minä sen muistin vahata!vilperttti kirjoitti:Kiiitos tästä SetoristaPS kai muistit vahata samalla kun pesit ?
Viitais siihe et ei koneessa tehot riitä tai jotain vastaavaaValtre6800 kirjoitti:Mulla tossa on valkoset renkat ja kylki mite muilla???
tai onko nuo tekstuurit oikeassa muodossa? kun jollaki oliko enkkuversiolla pitää olla tietys muodos, että näkyy..Saemo kirjoitti:Viitais siihe et ei koneessa tehot riitä tai jotain vastaavaaValtre6800 kirjoitti:Mulla tossa on valkoset renkat ja kylki mite muilla???
Mulla ne on jpg muodossa, et pitääkö ne olla toisessa versiossa png muodossa sitten..Muskeli_ kirjoitti:tai onko nuo tekstuurit oikeassa muodossa? kun jollaki oliko enkkuversiolla pitää olla tietys muodos, että näkyy..Saemo kirjoitti:Viitais siihe et ei koneessa tehot riitä tai jotain vastaavaaValtre6800 kirjoitti:Mulla tossa on valkoset renkat ja kylki mite muilla???
Enkku versio onpi.Muskeli_ kirjoitti:mää en oo ihan varma.. onko sulla saemo saksan vai enkun kielinen? sitähän voi koittaa laittaa png ja kattoo et toimiiko..
mulla saksaversio.. en kyl oo testannu tota.. meen laittaan sulle sitä vallua kuntoon, niin sais valmiiksi..!Saemo kirjoitti:Enkku versio onpi.Muskeli_ kirjoitti:mää en oo ihan varma.. onko sulla saemo saksan vai enkun kielinen? sitähän voi koittaa laittaa png ja kattoo et toimiiko..
Pistä tekstuurit DDS muotoo nii sitte toimii.Valtre6800 kirjoitti:Mulla tossa on valkoset renkat ja kylki mite muilla???