Laitoin et joku laittais giantsiin .Simulation kirjoitti:Eikös tätä sitten tulekkaan siihen aiv-modiin ku laitoit tänne traktori-osiolle?
eihän sitä erikseen saa laittaa jakoon!
TottakaiSimulation kirjoitti:ok, passaahan tää näinki.. saanko laittaa mun aiheeseen tän viiun?
Näyttää ihan silt MB Tracin fiiatilta! et kai vaan oo ottanu sen tekstuureita????????????
No ei ole lähelläkään hänen textuureja otin oikeasta koneesta
No mäkin otin siitä mut muokkasin vähäsen noita kaikkia ettei tuu sanomista...MB_Trac kirjoitti:Etpäs! Otit noi siitä yhdestä ulkomaalaisen Fiat 100-90:pistä..Otin kyllä minäkin, mutta muokkasin niitä.
KiittosJohnDeere kirjoitti:toi on siisti fiat
No haluaisikko sen mun 705:sen linkin...Simulation kirjoitti:joo niin niin niinpyytäsin nyt jotakuta laittamaan tämän i3d:ksi, että saatas aiv-modia etiä päin.. kahtokkaas kun se on aina likempänä ulos tulemista se moodi kun saadaan koneita valmiiksi
Tätä pistetään jo giantsiin ja tulee jd v4 päälle:)Simulation kirjoitti:joo niin niin niinpyytäsin nyt jotakuta laittamaan tämän i3d:ksi, että saatas aiv-modia etiä päin.. kahtokkaas kun se on aina likempänä ulos tulemista se moodi kun saadaan koneita valmiiksi
Toki tokiSimulation kirjoitti:Selvä! laitas mulle sitten toi kone...![]()
Joo tämä oli eka moodini... Ei tuo ole lähelläkään oikeeta..Junski kirjoitti:Muutenha tuo on ihan fiksun näkönen mutta tuo hyttä on jotenki outo, vert vaikaa MB_Tracin fiaatteihin.