selittäkää pöljälle se niin sais paremman mapin itelle

ei mulla oo siellä maps kansiota, eikä data nimistä kansiotaSimulation kirjoitti:laita sinne pelin omaan kansioon data- ja korvaa se jo siellä oleva maps kansio sillä uudella...
Se on C-asemassa ja sieltä landwirtschaftsSimulator 2009 kansio ja siellä on se data kansiomeikäpoeka kirjoitti:ei mulla oo siellä maps kansiota, eikä data nimistä kansiotaSimulation kirjoitti:laita sinne pelin omaan kansioon data- ja korvaa se jo siellä oleva maps kansio sillä uudella...
en älyöValtraN111 kirjoitti:Se on C-asemassa ja sieltä landwirtschaftsSimulator 2009 kansio ja siellä on se data kansiomeikäpoeka kirjoitti:ei mulla oo siellä maps kansiota, eikä data nimistä kansiotaSimulation kirjoitti:laita sinne pelin omaan kansioon data- ja korvaa se jo siellä oleva maps kansio sillä uudella...
ja sinnekkö se mappi pitää laittaaMotokuski kirjoitti:Oma tietokone -> C-asema -> Program Files ->Landwirtschafts-Simulator 2009 -> Data
Siellä kun on se maps-kansio, niin korvaat sen vanhan maps-kansion sillä uudella. Vanha kansio kannattaa ottaa talteen varmuuden vuoksi.meikäpoeka kirjoitti:ja sinnekkö se mappi pitää laittaaMotokuski kirjoitti:Oma tietokone -> C-asema -> Program Files ->Landwirtschafts-Simulator 2009 -> Data
Hoi järki hoi, älä jätä! Tietysti, sieltä datasta poistat "maps" kansion ja laitat uuden tilallemeikäpoeka kirjoitti:ja sinnekkö se mappi pitää laittaaMotokuski kirjoitti:Oma tietokone -> C-asema -> Program Files ->Landwirtschafts-Simulator 2009 -> Data