täs ei kyl oo tarpeeksi kääntyvyyttä mut ei se haittaa onpahan ratti silti jos sen ny sais toimii...
Kertokaa jos jollaki teillä toimii täs pelis ja miten saa toimii...
eli tommonen ratti ois kyseessä

Mulla on tosta se kalliimpi versio! Se punanen!Traktori_Mies kirjoitti:Mulla ois tommonen tuol nurkas mut en saa toimimaa pelis toimiiko muilla tai onko kenelläkää tätä?
täs ei kyl oo tarpeeksi kääntyvyyttä mut ei se haittaa onpahan ratti silti jos sen ny sais toimii...
Kertokaa jos jollaki teillä toimii täs pelis ja miten saa toimii...
eli tommonen ratti ois kyseessä
En oo saanu toimiin missään pelis xp:eellä mut vistas toimii ja xp:eessäkin pitäs toimia ku laiitta ohjaus paneelin ja sielt peli ohjaimet ja sit pitää tehä jotain siinä ku en oo varma ku en ite oo kokeillu...Traktori_Mies kirjoitti:Toimiiko sulla?
No mut tomiiko täs pelis vistal (mul on vista)Simulation kirjoitti:En oo saanu toimiin missään pelis xp:eellä mut vistas toimii ja xp:eessäkin pitäs toimia ku laiitta ohjaus paneelin ja sielt peli ohjaimet ja sit pitää tehä jotain siinä ku en oo varma ku en ite oo kokeillu...Traktori_Mies kirjoitti:Toimiiko sulla?
MItenkäs tässä Momossa säädetään että mitä niistä napeista tapahtuu?lmree kirjoitti:Toimii, Logitechin Gaming softasta vain ratti ja polkimet samalle akselille niin loppuu villi pyöriminen ja pelittää hienosti. Myös napit toimivat ennaltaohjelmoidusti, mutta nekin voi toki konffata haluamikseen (defaultitkin on kyllä ihan ok).
Joo ja miten ne saa samalle akselille (anteeksi tyhmyyteni)lmree kirjoitti:Toimii, Logitechin Gaming softasta vain ratti ja polkimet samalle akselille niin loppuu villi pyöriminen ja pelittää hienosti. Myös napit toimivat ennaltaohjelmoidusti, mutta nekin voi toki konffata haluamikseen (defaultitkin on kyllä ihan ok).
Voisitteko vastataTraktori_Mies kirjoitti:Joo ja miten ne saa samalle akselille (anteeksi tyhmyyteni)lmree kirjoitti:Toimii, Logitechin Gaming softasta vain ratti ja polkimet samalle akselille niin loppuu villi pyöriminen ja pelittää hienosti. Myös napit toimivat ennaltaohjelmoidusti, mutta nekin voi toki konffata haluamikseen (defaultitkin on kyllä ihan ok).
Tyhmyyttä ei tarvitse pyydellä anteeksi, se on ominaisuus josta voi päästä eroon..Traktori_Mies kirjoitti:Joo ja miten ne saa samalle akselille (anteeksi tyhmyyteni)lmree kirjoitti:Toimii, Logitechin Gaming softasta vain ratti ja polkimet samalle akselille niin loppuu villi pyöriminen ja pelittää hienosti. Myös napit toimivat ennaltaohjelmoidusti, mutta nekin voi toki konffata haluamikseen (defaultitkin on kyllä ihan ok).
Juu mulla on XP ja tää Momo ja hyvin toimii.Muskeli_ kirjoitti:Onko kenelläkään XP ja tämä setti käytössä?Itelle tulossa samainen ratti ja poljin setti..
ja sitte vielä 20€ joustikki tulee etukuormaajalle, mutta merkkii en tiedä ku veljen kautta hommaan..
(oli siinä ainaki paljon nappeja siinä joustikissa
)
Ohjauspaneeli -> Peliohjaimet. Jos tarkoitat ratin asetuksia. Toinen vaihtoehto on logitech profiler.Simulation kirjoitti:Sori mä oon tänään vähän pihalla koneesta... mistä pääsikään asetuksiin?