Muut modisivut

Ongelmia? Ei hätää kysy täällä.
Jaco

Muut modisivut

Viesti Kirjoittaja Jaco »

Nyt on ollut jo muutaman päivän niin, että muut modisivut eivät aukea, esim:ls.uk ja se ls.mod.pzl ja moni muu niin tuleeko teillä tälläistä probleemaa ja onko mitään vinkkiä miten ne sais auki takas vai onko ne suljettu ja olen rekistyröitynyt niille sivuille :| :?: kiitos avusta 8-)
Muskeli_
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Muut modisivut

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Jaco kirjoitti:Nyt on ollut jo muutaman päivän niin, että muut modisivut eivät aukea, esim:ls.uk ja se ls.mod.pzl ja moni muu niin tuleeko teillä tälläistä probleemaa ja onko mitään vinkkiä miten ne sais auki takas vai onko ne suljettu ja olen rekistyröitynyt niille sivuille :| :?: kiitos avusta 8-)
luultavasti suljettu tai päivittävät, ls-uk ei ole varmasti suljettu.. jotaki päivittävät.. ;)
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Jaco

Viesti Kirjoittaja Jaco »

niin onko se teillä kuiteski auki :idea: :?:
Muskeli_
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja Muskeli_ »

Jaco kirjoitti:niin onko se teillä kuiteski auki :idea: :?:
ei ole! ;)
AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
Jolkkonen
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''

Viesti Kirjoittaja Jolkkonen »

No ls.uk:lla on ongelmia servereideiden kanssa. Ovat vissiin ylikuormittuneet tms....mut kyllä se ainaki mulla toimii :o
Kuva
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Apu & tuki”