Game.exe ongelma

Ongelmia? Ei hätää kysy täällä.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Ainakin allekirjoittaneen kippo alkaa olla aika tyhjä. Ehkä jotain sellaista uninstalleria vois viä koittaa käyttää joka poistaa sen ohjelman täydellisesti, myös rekisteristä kaikki tiedot. Eipä nyt kyllä tule mieleen yhtään ohjelman nimeä, varsinkaan ilmaista.[/quote]


ei kukaan tietäisi kuvatun laista ohjelmaa
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Apua kaivataan yhä ja epä toivo alkaa ottaa vallan :D
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja akiky »

Tuossa toiseessa aiheessa olevan ohjeen jälkeen olen saanut itellekin tuon errorin pelattua, mutta vain yhden kerran. Eli jotain tekemistä tällä on muistien kanssa.

Suosittelen muistien testaamista, vaikka [url=http://keskustelu.afterdawn.com/thread_ ... 45989tästä[/url] löytyvällä ohjeella. Tai jos taitoa riittää voit myös kokeilla repiä muistikampoja irti yks kerrallaan ja kokeilla onko kampojen kesken kenties jotain yhteensopivuus ongelmia.
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

akiky kirjoitti:Tuossa toiseessa aiheessa olevan ohjeen jälkeen olen saanut itellekin tuon errorin pelattua, mutta vain yhden kerran. Eli jotain tekemistä tällä on muistien kanssa.

Suosittelen muistien testaamista, vaikka [url=http://keskustelu.afterdawn.com/thread_ ... 45989tästä[/url] löytyvällä ohjeella. Tai jos taitoa riittää voit myös kokeilla repiä muistikampoja irti yks kerrallaan ja kokeilla onko kampojen kesken kenties jotain yhteensopivuus ongelmia.
Jos saan ton toimiin niin pistän yöksi raksuttaan ja ilmoittelen huomenna miltä tulokset näyttää
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Tulipahan vain mieleen, kun pelasin 08:ia ja pistin tukin hakkuriin, niin tuli tuo game.exe lakkasi toimimasta...
Oon mumman koneella ja täs olis specit:
-Nvidia GeForce 8600GT
-AMD Sempron 3600+ 2,0Ghz
-2048Mb muistii...
Eli onkos tos jotain samoja osia, kun sun konees, jossa kans tulee toi sama ilmoitu?
E:Näyttis ja prossu on vissiin saman merkkisiä, mutta täs on vista....
Liekkö osilla mitään vaikutusta asiaan, mutta pistinpähän vain...
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

ValtraN111 kirjoitti:Tulipahan vain mieleen, kun pelasin 08:ia ja pistin tukin hakkuriin, niin tuli tuo game.exe lakkasi toimimasta...
Oon mumman koneella ja täs olis specit:
-Nvidia GeForce 8600GT
-AMD Sempron 3600+ 2,0Ghz
-2048Mb muistii...
Eli onkos tos jotain samoja osia, kun sun konees, jossa kans tulee toi sama ilmoitu?
E:Näyttis ja prossu on vissiin saman merkkisiä, mutta täs on vista....
Liekkö osilla mitään vaikutusta asiaan, mutta pistinpähän vain...
Eipä noissa oo mitään mitkä olis samoja kun mulla muisteista en tosin sit tiä mitkä sulla on mulla on jos muistan oikein niin kingstonin muisteja 3x1gt
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja akiky »

Haasa90 kirjoitti:Eipä noissa oo mitään mitkä olis samoja kun mulla muisteista en tosin sit tiä mitkä sulla on mulla on jos muistan oikein niin kingstonin muisteja 3x1gt
Eipä niillä merkeillä niin väliä. Kaikki muistit voi hajota. Saitko ohjelmaa toimimaan?
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

akiky kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Eipä noissa oo mitään mitkä olis samoja kun mulla muisteista en tosin sit tiä mitkä sulla on mulla on jos muistan oikein niin kingstonin muisteja 3x1gt
Eipä niillä merkeillä niin väliä. Kaikki muistit voi hajota. Saitko ohjelmaa toimimaan?
en saanu konetta boottaan levyltä onks siihen ohjelman käynnistämiseen jotain toista konstia
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja akiky »

Haasa90 kirjoitti:
akiky kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:Eipä noissa oo mitään mitkä olis samoja kun mulla muisteista en tosin sit tiä mitkä sulla on mulla on jos muistan oikein niin kingstonin muisteja 3x1gt
Eipä niillä merkeillä niin väliä. Kaikki muistit voi hajota. Saitko ohjelmaa toimimaan?
en saanu konetta boottaan levyltä onks siihen ohjelman käynnistämiseen jotain toista konstia
Täällä on ainakin joku ohjelma jonka saa ajettua windowsin alla.. En sitten tiedä onko se yhtään hyvä. :/ Mutta kannattaa kokeilla, jos löytää jotain virheitä, niin sitten tietää ainakin missä vika on.

http://hcidesign.com/memtest/download.html
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Avatar
JkkaM
Ylläpitäjä
Viestit: 1622
Liittynyt: 19.04.2009 15:08
Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja JkkaM »

Minun samanlaiset ongelmat ovat tainneet johtua yleensä näyttiksen ajureista, joissa tässä ongelmassa ei ole kyse?

Entä "Suorita järjestelmänvalvojana"?
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

juketsu kirjoitti:Minun samanlaiset ongelmat ovat tainneet johtua yleensä näyttiksen ajureista, joissa tässä ongelmassa ei ole kyse?

Entä "Suorita järjestelmänvalvojana"?
Eipä tuokaan paljoo helpannut
Avatar
Jippii
Viestit: 84
Liittynyt: 12.03.2010 18:38

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Jippii »

Ootko muokannu mappia mitenkää :?:
Kuva
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja akiky »

jippii kirjoitti:Ootko muokannu mappia mitenkää :?:
Hyvä kysymys, harmi vain että tätä on ehdotettu jo aika monta kertaa. :)
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

akiky kirjoitti:
jippii kirjoitti:Ootko muokannu mappia mitenkää :?:
Hyvä kysymys, harmi vain että tätä on ehdotettu jo aika monta kertaa. :)
En oo muokannut mappia se on se alku peräinen ja modeja ei oo
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Haasa90 kirjoitti:
akiky kirjoitti:
jippii kirjoitti:Ootko muokannu mappia mitenkää :?:
Hyvä kysymys, harmi vain että tätä on ehdotettu jo aika monta kertaa. :)
En oo muokannut mappia se on se alku peräinen ja modeja ei oo
Mullakin kun ostin tämän pelin tuli toi eikä toiminu ostin ''ATI Radeon HD 4770'' näyttiksen alko toimii..
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Hmm... Tuosta tulikin mieleen, että mun vanhalla "ruoska" Nvidia GeForce 9500GT tuli toi sama (tai joku ton tapanen)... Mulla on ny ATI 4870 eikä oo tullu tota juttua. :o
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

ValtraN111 kirjoitti:Hmm... Tuosta tulikin mieleen, että mun vanhalla "ruoska" Nvidia GeForce 9500GT tuli toi sama (tai joku ton tapanen)... Mulla on ny ATI 4870 eikä oo tullu tota juttua. :o
No mun on sama mut 8500gt et olisko se vaan jo vanha sitte vai mikä siinä sitte oikeen on
Avatar
Ännä
Moderaattori
Viestit: 9284
Liittynyt: 10.05.2009 18:49
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Ännä »

Haasa90 kirjoitti:
ValtraN111 kirjoitti:Hmm... Tuosta tulikin mieleen, että mun vanhalla "ruoska" Nvidia GeForce 9500GT tuli toi sama (tai joku ton tapanen)... Mulla on ny ATI 4870 eikä oo tullu tota juttua. :o
No mun on sama mut 8500gt et olisko se vaan jo vanha sitte vai mikä siinä sitte oikeen on
No enpä usko... Toimihan tuo pelin mun kivikautisella ATI X600:kin... Ja tuo 8500 on paljo uudempi ku se.
Kuva

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
Avatar
Jippii
Viestit: 84
Liittynyt: 12.03.2010 18:38

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Jippii »

Mullakin tuli tuo game.exe juttu kun laitoin niitä Koozzin tekemiä hyppyreitä mappii!
Kuva
City^
Kunniakäyttäjä
Viestit: 4894
Liittynyt: 12.11.2009 11:52
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Paikkakunta: Etelä-karjala

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja City^ »

Et varmaa laittanu oikein. Mulla ne toimii.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

jippii kirjoitti:Mullakin tuli tuo game.exe juttu kun laitoin niitä Koozzin tekemiä hyppyreitä mappii!
mulla ei oo mitään lisättyä tai muutettua pelissä eli on orginaali mappi ja modeja 0 mutta ei vaan v*ttu toimi kun sen hikisen 2-5 min
Avatar
_Asd
Viestit: 2141
Liittynyt: 21.09.2009 17:45
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Haasa90 kirjoitti:
jippii kirjoitti:Mullakin tuli tuo game.exe juttu kun laitoin niitä Koozzin tekemiä hyppyreitä mappii!
mulla ei oo mitään lisättyä tai muutettua pelissä eli on orginaali mappi ja modeja 0 mutta ei vaan v*ttu toimi kun sen hikisen 2-5 min
Ko
Turha sitten tätä kelata, kone ei yksin kertaisesti jaksa pyörittää!.
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
akiky
Viestit: 495
Liittynyt: 20.08.2009 13:32
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja akiky »

_Asd kirjoitti:Turha sitten tätä kelata, kone ei yksin kertaisesti jaksa pyörittää!.
Topicin alussa on tietoja koneesta, kyllä niillä tehoilla pitäisi pelin pyöriä.
Ei tarvitse olla hullu, mutta se auttaa.
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

_Asd kirjoitti:
Haasa90 kirjoitti:
jippii kirjoitti:Mullakin tuli tuo game.exe juttu kun laitoin niitä Koozzin tekemiä hyppyreitä mappii!
mulla ei oo mitään lisättyä tai muutettua pelissä eli on orginaali mappi ja modeja 0 mutta ei vaan v*ttu toimi kun sen hikisen 2-5 min
Ko
Turha sitten tätä kelata, kone ei yksin kertaisesti jaksa pyörittää!.
Pitäis pyörii kyllä ja kevyesti mutta toi seiska ilmeisesti aiheuttaa ongelman koskaa xp:llä toimi ihan ok
Haasa90

Re: Game.exe ongelma

Viesti Kirjoittaja Haasa90 »

Kai se sitten täytyy alkaa ootteleen josko se fs/ls10 tulee nii jos se toimisi sitte seiskassakin kun ei toi pirun 09 toimi kerran :evil: :twisted: :evil:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Apu & tuki”