modit
Re: modit
antti96 kirjoitti:no en varmasti ole
Verrataanpa foorumien tekstejä:
Peliplaneetta: Antti97 - nii miustaki hitto kuois lataus linki jo...........

ETSFin: Antti98 - mä ku åisttä kärryt noihin scania BDF sään niin ei nä missää firmoissa mikä siinäon suututtaa nii hitsisti

Ls09: Antti96 - no et varmaan ite edes tiedä mitä tehdä

Aika samanlaista tekstiä on

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Mulla on ennestään ollu jo modeja, mutta kun latasin ton JD WTS 9660 Hillmaster ni rupes peli vähän välii jämiin. Tarttenkon jonkun päivityksen? Jos tartten niin minkä ja mistä saa.

- Motokuski
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No mitä ihmeen väliä sillä on vaikka olisikin sama henkilö?teemes kirjoitti:antti96 kirjoitti:no en varmasti ole
ETSFin: Antti98 - mä ku åisttä kärryt noihin scania BDF sään niin ei nä missää firmoissa mikä siinäon suututtaa nii hitsisti![]()
Ls09: Antti96 - no et varmaan ite edes tiedä mitä tehdäTai:en oo mikään valitaja peliplaneetasta en oo edes koskaan kirjotanut peliplaneetalle
Aika samanlaista tekstiä onSama käyttäjänimen alkukin
-
- Motokuski
- Ylläpitäjä
No onko sulla patch asennettuna?rekkakuski3 kirjoitti:Mulla on ennestään ollu jo modeja, mutta kun latasin ton JD WTS 9660 Hillmaster ni rupes peli vähän välii jämiin. Tarttenkon jonkun päivityksen? Jos tartten niin minkä ja mistä saa.
-
En oo asentanuMotokuski kirjoitti:No onko sulla patch asennettuna?rekkakuski3 kirjoitti:Mulla on ennestään ollu jo modeja, mutta kun latasin ton JD WTS 9660 Hillmaster ni rupes peli vähän välii jämiin. Tarttenkon jonkun päivityksen? Jos tartten niin minkä ja mistä saa.

Väitti vaan kivenkovaa ettei ole sama henkilö !Motokuski kirjoitti:No mitä ihmeen väliä sillä on vaikka olisikin sama henkilö?teemes kirjoitti:antti96 kirjoitti:no en varmasti ole
ETSFin: Antti98 - mä ku åisttä kärryt noihin scania BDF sään niin ei nä missää firmoissa mikä siinäon suututtaa nii hitsisti![]()
Ls09: Antti96 - no et varmaan ite edes tiedä mitä tehdäTai:en oo mikään valitaja peliplaneetasta en oo edes koskaan kirjotanut peliplaneetalle
Aika samanlaista tekstiä onSama käyttäjänimen alkukin
-
mistä saan ladattua sen. mihin se pistetäänMotokuski kirjoitti:No koitappa asentaa se ja katso että auttaako se. Tai sitten näytönohjaimessasi tai koneen muistin määrässä on jotain sanomista

- Motokuski
- Ylläpitäjä
No se ladataan täältä. Ja se on asennusohjelmana kun lataat sen, eli asennat niin kuin minkä tahansa ohjelman.rekkakuski3 kirjoitti:mistä saan ladattua sen. mihin se pistetäänMotokuski kirjoitti:No koitappa asentaa se ja katso että auttaako se. Tai sitten näytönohjaimessasi tai koneen muistin määrässä on jotain sanomista
-
ok kiitti, mutta mitä siinä sanotaan, että poista peli ja senna uudestaan ja sitte vasta tuo patchi (tolla sivulla siinä kun on se asennus ohje) onko pakkoMotokuski kirjoitti:No se ladataan täältä. Ja se on asennusohjelmana kun lataat sen, eli asennat niin kuin minkä tahansa ohjelman.rekkakuski3 kirjoitti:mistä saan ladattua sen. mihin se pistetäänMotokuski kirjoitti:No koitappa asentaa se ja katso että auttaako se. Tai sitten näytönohjaimessasi tai koneen muistin määrässä on jotain sanomista

-
-
Kyl sie oot se, turha esittääantti96 kirjoitti:En oo mikään peliplaneetan antti97. siinä mun käyttäjä nimessä se 96 tarkottaa mun syntymä vuotta.