E: Kuka kirjoittaa jos mä käyn ottamas koneista kuvat?
NiinpäMB_Trac kirjoitti:No voi jestas jos joku ei tosiaan tiedä mitä edes pelin alkuperäisillä koneilla on tarkoitus tehdä niin googlettaa koneen merkin ja mallin mukaan niin eiköhän sieltä jotain löydy tai sitten yksinkertaisesti vaihtaa peliä!
No mutta jos se tarkottaa modi koneitaMB_Trac kirjoitti:No voi jestas jos joku ei tosiaan tiedä mitä edes pelin alkuperäisillä koneilla on tarkoitus tehdä niin googlettaa koneen merkin ja mallin mukaan niin eiköhän sieltä jotain löydy tai sitten yksinkertaisesti vaihtaa peliä!
Joo ja vähän jostain modeistakinS.Tiensuu kirjoitti:En tarkoita, vaan ihan pelin alkp. koneita. Näyttää olevan aika suuri probleema varsinkin kaupunkilaisilla.Laitan koneista kuvat kohta, kuka kirjoittaa? Ite en millään jaksais
Selvä, kuvat tulee 5min sisään tänneClaas_FANI kirjoitti:Joo ja vähän jostain modeistakinS.Tiensuu kirjoitti:En tarkoita, vaan ihan pelin alkp. koneita. Näyttää olevan aika suuri probleema varsinkin kaupunkilaisilla.Laitan koneista kuvat kohta, kuka kirjoittaa? Ite en millään jaksais
Minä voin kirjoittaa...
Mä en nyt oo aivan varma käsittääkö ne pääkaupunkilaisetTimzze kirjoitti:Tämä on traktori T-R-A-K-T-O-R-I. Sillä voit pelissä ajaa ja siihen voi vaikka kytkeä kultivaattorin K-U-L-T-I-V-A-A-T-T-O-R-I.
"Näyttää olevan aika suuri probleema varsinkin kaupunkilaisilla" Missä muka?!S.Tiensuu kirjoitti:En tarkoita, vaan ihan pelin alkp. koneita. Näyttää olevan aika suuri probleema varsinkin kaupunkilaisilla.Laitan koneista kuvat kohta, kuka kirjoittaa? Ite en millään jaksais