Asensin patch:in ja nyt ei toimi.
Re: Asensin patch:in ja nyt ei toimi.
Osta aito peli, tai mee itkeen muualle.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- _Asd
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Viesti:
jessep. kirjoitti:Onko se muka waretettu jossei prkl pysty active nappii edes painamaan?
Onse waretettu jos olet warettanu![]()
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Sulla on se koodi väärin jos ei pysty painaan.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
niin että ei oo waretettu?jessep. kirjoitti:Elikkä asensin tossa patchin ja nytten kun koitan mennä pelaamaan niin tää huutta että tarvittis aktivointi koodin, no mä syötän sen siihen "laatikkoon" niin en voi painaa activate nappia ollenkaan, mitkään crackit ei toimi, mitä teen?

- _Asd
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
- Viesti:
Täällä ei kiroilla ja osta kaupasta kunnon!jessep. kirjoitti:No siis eka kokeilin laittaa sitä seriaalia, mutta ei pysty klickaa tota vitun active nappia, sitten ajattelin jos crack toimi.sSimulation kirjoitti:niin että ei oo waretettu?jessep. kirjoitti:Elikkä asensin tossa patchin ja nytten kun koitan mennä pelaamaan niin tää huutta että tarvittis aktivointi koodin, no mä syötän sen siihen "laatikkoon" niin en voi painaa activate nappia ollenkaan, mitkään crackit ei toimi, mitä teen?
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus