Blender---->Giants ongelma

Ongelmia? Ei hätää kysy täällä.
marsula

Blender---->Giants ongelma

Viesti Kirjoittaja marsula »

Oon jo useamman päivän koittanu saada Blenderistä siirrettyä muutamaa mallia Giantsiin mutta helvata kun ei vaan onnistu.
Blenderissä voi mallin avata,mutta valikosta ei löydy sitä .i3D-tiedostomuotoo kun on Exportaamassa mallia.
On kokeiltu useilla eri ohjelmien versioilla mutta ei vaan auta.Eräällä versiolla sain .i3D-vaihtoehdon näkymään,mutta sitten Blender alko valittaan Pythonista.

Voisko joku ystävällisesti kertoo mitkä versiot teillä on Blenderistä ja Pyhthonista joilla homma toimii niin kuin sen pitäskin toimia??

Kiitokset vaivannäöstä.
_Asd
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Viesti:

Re: Blender---->Giants ongelma

Viesti Kirjoittaja _Asd »

Sinun pitää ladata Pynthon ja i3d ohjelma blenderiin.. Lataus linkkejä en nyt tiie ku sain itekkin ne kaverilta.
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
marsula

Viesti Kirjoittaja marsula »

jepulis,olin onnistunut asenteleen vähän päin sitä itteensä.nyt tulee oikeen näköset vaihtoehdot kun Exporttaa,tosin koko Blenderi kaatu samantie mutta se nyt on taas toisen päivän ongelma.Kiitti
_Asd
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Viesti:

Viesti Kirjoittaja _Asd »

marsula kirjoitti:jepulis,olin onnistunut asenteleen vähän päin sitä itteensä.nyt tulee oikeen näköset vaihtoehdot kun Exporttaa,tosin koko Blenderi kaatu samantie mutta se nyt on taas toisen päivän ongelma.Kiitti
Eipä kestä ;) ..
"nyt alkaa jarrua vasten keuliminen sujumaan!" = häntäluu paskana ja takaloksu hävinny''
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Apu & tuki”