Logitech g25
-
Logitech g25
Kuis oikein ton logitechin sais pelaamaan oikein?
Re: Logitech g25
Laita yhdistä ratti ja polkimet samalle akselille. Sitte mee peliin ja options ja siihen gamepad joku semmonen siihen raksi ja pelaan. HUOM ainaki mulla pelaa.killekallek kirjoitti:Kuis oikein ton logitechin sais pelaamaan oikein?
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Haavisto
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
miten ratti ja polkimet yhdistetään samalle akselille?
Muista lapsen mieli vaikka ruumis kuihtuis pois. -Ellinoora
- xsubbi
- Kielet: Suomi ja Fingelska
- Multiplayer tunnuksesi?: Xsubbi [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
???älä mua kato 

Yksi tapa:
Mene Käynnistä-> Ohjauspaneeli -> Peliohjaimet, sieltä valitse Logitech G25 ja klikkaa ominaisuudet.
Avautuneesta ikkunasta Asetukset ja sieltä rasti kohtaan Polkimet ovat yhdistetty.
Toinen tapa profilerista pelikohtaisista asetuksista jos on tehnyt pelille oman profiilin.
Mene Käynnistä-> Ohjauspaneeli -> Peliohjaimet, sieltä valitse Logitech G25 ja klikkaa ominaisuudet.
Avautuneesta ikkunasta Asetukset ja sieltä rasti kohtaan Polkimet ovat yhdistetty.
Toinen tapa profilerista pelikohtaisista asetuksista jos on tehnyt pelille oman profiilin.
en tiiä mutta mulla pelaa G25.Bluessun kirjoitti:Yksi tapa: