Itse en sano mitään kun en omista kumpaakaan..vielä.

Itse en gran turismoista paljoakaan piittaa...JonS kirjoitti:Kyllä mä suosittelisin PS3.
Ensinnäki Gran Turismot tehdään vaan pleikkarille.![]()
Ja tottapuhuen, sekin ohjain, on PALJON parempi/käteen sopivampi kuin Xboxin ohjain, itte en tykkää boxin ohjaimesta alkuunkaan.
Se on sun mielipitees.XalluX kirjoitti:No toi ei oo kyl totta xD
Haistahan kukkanen molemmille tehdään hyviä pelejä ja aika useet saa molemmille, ja joitakin ei saa ps3 mutta joitakin hyviä ei saa taas xbox...jouman kirjoitti:Haistahan kukkanen ps3:le ei tehdä ees kunnon pelejä. Yleensä xbox 360:lle tulee monialusta peleihin lisäosia enemmän kun pleikalle.
Kyllä siitä teräväpiirto löytyy. Ihan samalla tavalla 1080i/p kuten pleikassakin.City^ kirjoitti:Boxi on tehtty kiinassa, kapula ei sovi käteen, ei oo niin hyvii pelejä ku ps3, ei oo terävä piirtoo muutaku 720p, ja muuta shittii.
Sen takii ps3!
Kyllä pitäis saada jotkut ratit, kaverilla on tietokoneen ratti boxsissa.Azceli kirjoitti:Ja onhan 360:sessläkin USB portit? Eikö muka saa koneen rattia?
Ps3 on parempi.Valtra6250 kirjoitti:Molemmat. Jos olisi Xbox 360 vai PS3 vai Wii niin sitten Xbox 360 tai PS3 kun Wii on hanurista.
PS3:
+Move on tarkka.
+Grafiikat
+Hyvät pelit(paitsi eräät pelit...)
+Blu-ray yms media jutut
+Netti.
Xbox 360:
+Kinect.
+Tehokas.
+Hyvät pelit myös.
+Emt.
Mut molemmat loistavia konsoleita omast mielestä.