Tietty jos olis hyvä kone, niin koneella siitä sais varmaan enempi irti, ainakin IV graffat oli koneella mulla paremmat mitä pleikalla.

ja sama xboksilleMaaseutumies kirjoitti:17-9-2013 luki cdon.comis tolle ps 3 selle
Just mun syntymäpäivänä mutta perhana ku koneelle tulee myöhemmin.Maaseutumies kirjoitti:17-9-2013 luki cdon.comis tolle ps 3 selle
Koneelle tulee varmaa jouluksi.Verkku kirjoitti:Just mun syntymäpäivänä mutta perhana ku koneelle tulee myöhemmin.Maaseutumies kirjoitti:17-9-2013 luki cdon.comis tolle ps 3 selle
Toivottavasti!Simppa kirjoitti:Kyllä tää on pakko ostos, toivottavast ei oo sama paskaa ku gta iv.
San andreas elää silti <3
Ei ookkaan, mutta vituttaa kun ei tapahdu mitään Social Clubin kirjautumisen jälkeen..Verkku kirjoitti:Eihän ivs oo mitään vikaa.
Eei.. Mut kyl siihe alkaa olee jo nii v**un kyllästyny...Verkku kirjoitti:Eihän ivs oo mitään vikaa.
No joo, mun mielest toimii näin....koska Espanjakin on Euroopassa, mutta esimerkiksi Amerikoissahan on omat alukoodit verrattuna Eurooppaan.Matias kirjoitti:Eei.. Mut kyl siihe alkaa olee jo nii v**un kyllästyny...Verkku kirjoitti:Eihän ivs oo mitään vikaa.Ja jotenki sitä samaa jankkaamist vaa..
E: Tietääkö joku muuten että jos ostan tämän gta v:n Espanjasta, niin toimiiko sitten suomessa pleikkareilla?
Kun joskus oli kun jotkut toi pleikka kakkosen pelei ulkomailt, niin piti myös olla heidän ps2 että ne pelit toimis..![]()
Miettisin vaan kun olen juuri espanjassa kun tuo peli tulee..
Oltiin Amerikassa n. 3-4½ vuotta sitten ja ostin sieltä PS2:selle pelin, mutta ei se täällä toiminu..McNoitti kirjoitti:No joo, mun mielest toimii näin....koska Espanjakin on Euroopassa, mutta esimerkiksi Amerikoissahan on omat alukoodit verrattuna Eurooppaan.Matias kirjoitti:E: Tietääkö joku muuten että jos ostan tämän gta v:n Espanjasta, niin toimiiko sitten suomessa pleikkareilla?
Kun joskus oli kun jotkut toi pleikka kakkosen pelei ulkomailt, niin piti myös olla heidän ps2 että ne pelit toimis..![]()
Tosin en lyö päätäni pantiksi...Fifti-Sixti, joko toimii tai ei toimi
Sitä tässä olenki miettiny et kannattaako vaa ihan suomesta ostaa..MrSuomi kirjoitti:Oltiin Amerikassa n. 3-4½ vuotta sitten ja ostin sieltä PS2:selle pelin, mutta ei se täällä toiminu..McNoitti kirjoitti:No joo, mun mielest toimii näin....koska Espanjakin on Euroopassa, mutta esimerkiksi Amerikoissahan on omat alukoodit verrattuna Eurooppaan.Matias kirjoitti:E: Tietääkö joku muuten että jos ostan tämän gta v:n Espanjasta, niin toimiiko sitten suomessa pleikkareilla?
Tosin en lyö päätäni pantiksi...Fifti-Sixti, joko toimii tai ei toimi
No pääset ainakin helpoimmalla kun Suomesta ostat, mutta hintaeroa voi olla.Matias kirjoitti:Sitä tässä olenki miettiny et kannattaako vaa ihan suomesta ostaa..
Näimpä.McNoitti kirjoitti:No pääset ainakin helpoimmalla kun Suomesta ostat, mutta hintaeroa voi olla.Matias kirjoitti:Sitä tässä olenki miettiny et kannattaako vaa ihan suomesta ostaa..
Käytiin tuolla Nurmoon Prismassa tänään, niin siellä oli jo PS3:lle ja Xbox360:lle GTA V ostettavana. Hintaa oli jotain 69.70e, jos oikein muistan.MrJalli kirjoitti:Kyllähän toi hemmetin nätiltä peliltä näyttää, sais vaan pikkuhiljaa tulla, kun kohta tulee jo vuosi täyteen ennekkotilauksesta..
Joo, Xbox 360:mpille toiki tulee, oli muistaakseni kans sillon vuos aikaa jossain 60-70€ haituvissa.MrSuomi kirjoitti:Käytiin tuolla Nurmoon Prismassa tänään, niin siellä oli jo PS3:lle ja Xbox360:lle GTA V ostettavana. Hintaa oli jotain 69.70e, jos oikein muistan.MrJalli kirjoitti:Kyllähän toi hemmetin nätiltä peliltä näyttää, sais vaan pikkuhiljaa tulla, kun kohta tulee jo vuosi täyteen ennekkotilauksesta..