Edullisesti oli steamissä , niin pakko oli ostaa .

edit: Plus 10 muuta peliä

Mitä se hippo selittää :DDHiatane kirjoitti:Max Payne Bundle \,,/ Nevalle, ollaaX niiQ samixii !?+11++1+1+1 Älä kuvaa sen persettä.

Mitää vitun järkee, melkee pelkkää shaibaa täynnä koko ale.valtra man kirjoitti:Rusti ostettiin tuon 1999n kanssa. Kohtapuoliin kinuais isältä josko kävis ostamassa satasen PSC, pääsis tyhjentämään steamin kesäaleen.

Jep. ehkä pari peliä oon sielt bongannu mitä vois ostaakki.Jespa kirjoitti:Mitää vitun järkee, melkee pelkkää shaibaa täynnä koko ale.valtra man kirjoitti:Rusti ostettiin tuon 1999n kanssa. Kohtapuoliin kinuais isältä josko kävis ostamassa satasen PSC, pääsis tyhjentämään steamin kesäaleen.

Koska EN OMISTA STEAMISSA KUIN 14 PELIÄ! Ja olen ostanu ite niistä oisko 4..
 Koska EN OMISTA STEAMISSA KUIN 14 PELIÄ! Ja olen ostanu ite niistä oisko 4.. 
Sieltäpä lähteeki BF4 Premium Edition kunhan isä kääpi kirkonkylällä.(Keskustassa, Pielavedellä)Simppa kirjoitti:Suosittelisin Kinguinin Summer alea
Itellä reilut 250€ :-DDHaxa kirjoitti:Eihä tuo viel mitää itellä menny 100-150€ Cs:Go avaimiin ja boxeihin....Mettämies_ kirjoitti:Stiimiin 20€ Nytten tullu käytettyy 40€ stiimiin yhteensä.

Gta iv:n Mattanee houkutteli ostaan.Maattanee kirjoitti:Dirt 3 ja toinen gta iv stiimin aleista.

Kaveri käytti 30e ja sai jonkun 200e puukon.Dire kirjoitti:Itellä reilut 250€ :-DDHaxa kirjoitti:Eihä tuo viel mitää itellä menny 100-150€ Cs:Go avaimiin ja boxeihin....Mettämies_ kirjoitti:Stiimiin 20€ Nytten tullu käytettyy 40€ stiimiin yhteensä.
E: Ja yks puukko joka oli flipknife...

Tänään ostan sen.
 Tänään ostan sen.