GTA V
- Mr_Leskelä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi.Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Mr_Leskelä[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: GTA V
Vittu ite tilasin tän lauantaina ja äsken isä soitti verkkokauppaan niin ne oli menny niinku kuumille kiville.Kaikki muut oli hakenu ennakkotilauksensa jo pois vaan meille ne ei ollu ees ilmottanu että se ois siellä. mutta kait se sieltä tulee. 

Ei riemulla rajaa kun mankilla ajaa
Ford -Go Further
Ford -Go Further
![]() | Lataa tästä... |
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Peli itessään on mahtava, mutta nuosta pleikkarin suttugraffoista tuloo pää kipiäksi.MrJalli kirjoitti:On se vaan mahtava peli.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suoami Ja Enkluntti
- Multiplayer tunnuksesi?: DeutzMiäs[Fin]
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Vooshan ton käyvä ostaa xboxille.

i5-4570|GTX 770|1000GB|Ssd 250GB|BitFenix Shinobi|Corsair RM730|8GB|Win8
Farmi Plokini
![]() | Lataa tästä... |
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
Et osais sanoo et ku mulla on koneella gta iv ja kaikki ne lisäosat ja ne pyörii hyvin, niin olisiko mitään mahiksia saada tätä pyörimään? Tässähän on kuitenkin se piirtoetäisyys niin suuri..Ännä kirjoitti:Peli itessään on mahtava, mutta nuosta pleikkarin suttugraffoista tuloo pää kipiäksi.MrJalli kirjoitti:On se vaan mahtava peli.

- Ännä
- Moderaattori
No samaa 720p 30fps paskaa se on boxillaki.MrJalli kirjoitti:Jaa, itte pelasin sitä Xboxilla.
Mukava ku tosa saa kärryn rekkaveturin perään, hyvä kiilata autoja.
Paha sanoa vielä mitää.Matias kirjoitti: Et osais sanoo et ku mulla on koneella gta iv ja kaikki ne lisäosat ja ne pyörii hyvin, niin olisiko mitään mahiksia saada tätä pyörimään? Tässähän on kuitenkin se piirtoetäisyys niin suuri..

- Ännä
- Moderaattori
Sori tuplat, mut onko joku saanu tuohon traktorin perään mitää laitteita?
Meikä on löytäny vaan sen yhen mis on valmiina joku hara kii.

- Tele
- Kielet: Suomi ja svenska ja lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Voi olla että joutuu ostamaan, vaikka ei tuota nelostakaan paljon ole tullut pelattua, tai pleikkarilla yleensäkkää.
Liikunta haisee hieltä, urheilu bensiiniltä
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
vittu ku kulkee kovaa ku kulkee pahaa
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Mulla on kans Xbox, muttei ole kyl yhtää pätkiny tai jumminu, edes ruuhkaisissa tilanteissa:D
Hitto vie, se V24 nuppi on mahottoma komia,siihe kyllä rapsuu kilometrejä nyt:D
Hitto vie, se V24 nuppi on mahottoma komia,siihe kyllä rapsuu kilometrejä nyt:D

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
Itte en oo edes viellä päässy raktorilla ajamaan siinä, kerran näin yhen mut jäin samantein junan alle, eikä oo sen kummemmin jaksanu niitä metsästää.Ännä kirjoitti:Sori tuplat, mut onko joku saanu tuohon traktorin perään mitää laitteita?Meikä on löytäny vaan sen yhen mis on valmiina joku hara kii.

Yhellä pihalla oli ainaki paalain ja jotku maa tai viljakärryt.
On kyllä komia ku noissa lava-autoissaki on noita venetrailereita ja ihan normaaleita peräkärryjä peräs, sitkeitä kuskeja ainaki siinä, vedin kerran rekkaveturilla pariki kertaa yhen venetrailerin perseeseen ja kiilasin sitä säiliövaunulla kaiteeseen, kuski jatko matkaa vaan muina miehinä.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
Kyl ainaki mulla tuli aika äkkiä jos vaikka löi jotaki äijää kadulla niin aika äkkii kuulu jo pillin ääni.Verkku kirjoitti:Mites poliisit? Reagoiko herkemmin mitä iv:ssä?
Siitä en sitte tiiä että onko ne yhtään viisaanpia ku iiveessä, täysillä ne päin veti..
Kannattaa ostaa, tosi hyvä peli ja hauskoja tehtäviä, kerranki vedettiin lava-autolla yhen huvilan tukipilarista ja se romahti kalliolta alas, ja hinausautolla saa minkä vaan auton otettua koukkuun, ilmeisesti samanlaisesti ku San Andreaksessa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Sub
Ai perkele Jalli, nyt alako kuumottaa pakko ostos. Sinun syy :DDMrJalli kirjoitti:Kyl ainaki mulla tuli aika äkkiä jos vaikka löi jotaki äijää kadulla niin aika äkkii kuulu jo pillin ääni.Verkku kirjoitti:Mites poliisit? Reagoiko herkemmin mitä iv:ssä?
Siitä en sitte tiiä että onko ne yhtään viisaanpia ku iiveessä, täysillä ne päin veti..
Kannattaa ostaa, tosi hyvä peli ja hauskoja tehtäviä, kerranki vedettiin lava-autolla yhen huvilan tukipilarista ja se romahti kalliolta alas, ja hinausautolla saa minkä vaan auton otettua koukkuun, ilmeisesti samanlaisesti ku San Andreaksessa.

Mankimies on herrasmies!
- McNoitti
- Kielet: suomi, tankero-englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: McNoitti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
En osaa sanoa kuinka fiksu tekoäly oli poliisilla IVssä, mutta kyl tässä vitosessa poliisit osaa asiansa. Nyrkkitappelussa ne osaa väistää, takaa-ajossa ne kyllä löytää sut josset kunno piiloo mee:D Sit erikoisjoukot viskoo kyynelkaasua

"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, koska sä voit saada sen" -Andy McCoy
McNoitti, Individually yours
-
Pakkohankinta.. Ensimmäinen GTA mitä olisin hankkimassa, mutta kuullostaa hyvältä.
- Wiuwe^
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Viesti:
Ensimmäinen gta mikä kuulosti hyvältä oli gta 3valtra man kirjoitti:Pakkohankinta.. Ensimmäinen GTA mitä olisin hankkimassa, mutta kuullostaa hyvältä.

'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
-
Ootko kokeillu, että voiko ottaa muita autoja koukuun kiinni niinku santussa?Ännä kirjoitti:Sori tuplat, mut onko joku saanu tuohon traktorin perään mitää laitteita?Meikä on löytäny vaan sen yhen mis on valmiina joku hara kii.

Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
- Ännä
- Moderaattori
Ei voi muutaku hinausautolla.Matias98 kirjoitti:Ootko kokeillu, että voiko ottaa muita autoja koukuun kiinni niinku santussa?Ännä kirjoitti:Sori tuplat, mut onko joku saanu tuohon traktorin perään mitää laitteita?Meikä on löytäny vaan sen yhen mis on valmiina joku hara kii.

- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Rannalla on traktori jonka perässä on semmonen lana sen saa perään Jos pelaat ps3 niin nuolta vasemmalle ni irrottaa ja kiinnittää.Ännä kirjoitti:Sori tuplat, mut onko joku saanu tuohon traktorin perään mitää laitteita?Meikä on löytäny vaan sen yhen mis on valmiina joku hara kii.
E: GTA V oli just se mitä halusin en moiti mitään, Ainut on että ne ukot ajelee niillä autotalliin laitetuilla autoilla

E2: Mun mielestä näillä siviileillä ja poliiseilla on parempi älykkyys kun GTA IV:ssä. Myös liikenteessä osaavat ajaa

Viimeksi muokannut Simppa, 19.09.2013 22:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.