Paina sitä LFS kuvaketta mikä on työpöydällä ja sitte se avautuu ja painat ''Moninpeli''ropsutv kirjoitti:Miten pystyy pelaan moninpelii
Eikai se niin vaikeeta oo

Paina sitä LFS kuvaketta mikä on työpöydällä ja sitte se avautuu ja painat ''Moninpeli''ropsutv kirjoitti:Miten pystyy pelaan moninpelii
Se valittaa ku liittyy jonnekki peliin niin jostain uvd paketista vai mikä onkaanValtraT202 kirjoitti:Paina sitä LFS kuvaketta mikä on työpöydällä ja sitte se avautuu ja painat ''Moninpeli''ropsutv kirjoitti:Miten pystyy pelaan moninpelii
Eikai se niin vaikeeta oo
Laitoin päälle mutta tulee viivaa eikä liikuastragon kirjoitti:Joo itse pelailen kanssa kyseistä peliä.
Mä luulisin valtravalmet että sun kannattas pistää vaihde päälle s- eteen x- taakse.
Tossahan se just on... Suoraan sanottuna, käytä ny vähän edes silmiä.Valtra6250 kirjoitti:Kannattasko vähän vaivautua hakemaan itse Googlesta? http://www.lfs.net/?page=downloads <-- Tuolta voi ladata.
Ee ole, demo se on. Periaattessahan ei ole DEMO ja S1 ja S2 versiota. Se vaan riippuu tunnuksesta että ootko ostanu tunnukselle sen S1 tai S2, ei itse pelistä Ja sitten jos sulla on S1 niin sitten sulla on S1 kun avaat sen sun tunnuksen. Sitte jos sulla on S2 nii siin tunnuksessa nii sitte sulla on S2. Ja jos sun tunnus on DEMO tunnus niin sitten sulla on demo. Ei siis riipu itse pelistä niinku. Tunnuksesta se riippuu.Casemies kirjoitti:Kyllähän minä, mutta minusta tuo on vaan joku s2 kokeilu.
Ite driftailen kaveriporukassa ja puhutaan skypessä/xfiressa headsetin kanssa.LS09 JEE kirjoitti:Demo ei päästä nettiin pelaamaan valittaa käyttäjänimeä vääräksi eli mikä vialla?
E:Voisko joku antaa lisenssinsä ku se on nyt syypää tähän etten voi pelata netissä?
E: sain toimiinöö pelaako joku tätä vielä?