Teit jotain väärin timzze sai ainakin toemiimns12 kirjoitti:juu latasin ton bmw.n ja laitoin sen ohjeitten tapaisesti.. ja kun menin peliin lataus tökkäs keskelle ??

Teit jotain väärin timzze sai ainakin toemiimns12 kirjoitti:juu latasin ton bmw.n ja laitoin sen ohjeitten tapaisesti.. ja kun menin peliin lataus tökkäs keskelle ??
Kiitos ASD:n_Asd kirjoitti:Teit jotain väärin timzze sai ainakin toemiimns12 kirjoitti:juu latasin ton bmw.n ja laitoin sen ohjeitten tapaisesti.. ja kun menin peliin lataus tökkäs keskelle ??
Kaitpa se tuo 1.0.2 on ku 1.0.3 ei toiminu...Timzze kirjoitti:Kiitos ASD:n_Asd kirjoitti:Teit jotain väärin timzze sai ainakin toemiimns12 kirjoitti:juu latasin ton bmw.n ja laitoin sen ohjeitten tapaisesti.. ja kun menin peliin lataus tökkäs keskelle ??Ja mikäs mta teillä on 1.0.2 vai 1.0.3
Vaikka heti.. Tonne servulle mitä sanoin.. [ROG] Rebulbic of Gamers Free Roam Zone! <-- toiS.Tiensuu kirjoitti:Juu tota niin.. Nuo samat modit käy vissiin MTA: han ja SAMP: iin? Jos mä valmistelisin tuon MTA:n ku eilen tuli ladattua asennusohjelma niin moneltako mentäis pelailemaan?
15min päästä. Laitan tuon MTA:n tulille ja latailen muutaman modin. Niin meneekä ne samat modit SAMP ja MTA? Ja sanoppas muutama sivu mistä sä niitä latailet_Asd kirjoitti:Vaikka heti.. Tonne servulle mitä sanoin..S.Tiensuu kirjoitti:Juu tota niin.. Nuo samat modit käy vissiin MTA: han ja SAMP: iin? Jos mä valmistelisin tuon MTA:n ku eilen tuli ladattua asennusohjelma niin moneltako mentäis pelailemaan?
http://gtafin.foorumi.eu/index.php <-- Tuolta ja olet rekisteröityny eikös joo? Ja sitten gtainside. PS tuu mesee asiaa.S.Tiensuu kirjoitti:15min päästä. Laitan tuon MTA:n tulille ja latailen muutaman modin. Niin meneekä ne samat modit SAMP ja MTA? Ja sanoppas muutama sivu mistä sä niitä latailet_Asd kirjoitti:Vaikka heti.. Tonne servulle mitä sanoin..S.Tiensuu kirjoitti:Juu tota niin.. Nuo samat modit käy vissiin MTA: han ja SAMP: iin? Jos mä valmistelisin tuon MTA:n ku eilen tuli ladattua asennusohjelma niin moneltako mentäis pelailemaan?
Tullaan_Asd kirjoitti:http://gtafin.foorumi.eu/index.php <-- Tuolta ja olet rekisteröityny eikös joo? Ja sitten gtainside. PS tuu mesee asiaa.S.Tiensuu kirjoitti:15min päästä. Laitan tuon MTA:n tulille ja latailen muutaman modin. Niin meneekä ne samat modit SAMP ja MTA? Ja sanoppas muutama sivu mistä sä niitä latailet_Asd kirjoitti: Vaikka heti.. Tonne servulle mitä sanoin..
Ei mulkaa aina toimi. Jokasessa autossa, Nyt ittelläni on ongelmaTimzze kirjoitti:Miksköhän mulla ei tuo D-handlinki toimi
Mie neuvon mesessä, niin alkaa pelittään_Asd kirjoitti:Ei mulkaa aina toimi. Jokasessa autossa, Nyt ittelläni on ongelmaTimzze kirjoitti:Miksköhän mulla ei tuo D-handlinki toimiPeli ei enää toiminu ku poistu jotain scriptei ja viel mun koneessa levyasema rikki suunilleen pitää väsätä tonkaa
Joten en tule pelaa vähäänaikaan
Siellä ollaan..Timzze kirjoitti:Mie neuvon mesessä, niin alkaa pelittään_Asd kirjoitti:Ei mulkaa aina toimi. Jokasessa autossa, Nyt ittelläni on ongelmaTimzze kirjoitti:Miksköhän mulla ei tuo D-handlinki toimiPeli ei enää toiminu ku poistu jotain scriptei ja viel mun koneessa levyasema rikki suunilleen pitää väsätä tonkaa
Joten en tule pelaa vähäänaikaan
Mul on PS2 Gta Vice City PC:lle Gta San Andreas & GTA IV (GTA IV ei asenna ku levyasema vähä rikki)joku kirjoitti:mulla on kaikki gta![]()
8
Miksen löydä tota servuu?Johtuuko että mulla on 1.0.3?_Asd kirjoitti:Vaikka heti.. Tonne servulle mitä sanoin.. [ROG] Rebulbic of Gamers Free Roam Zone! <-- toiS.Tiensuu kirjoitti:Juu tota niin.. Nuo samat modit käy vissiin MTA: han ja SAMP: iin? Jos mä valmistelisin tuon MTA:n ku eilen tuli ladattua asennusohjelma niin moneltako mentäis pelailemaan?
Se ei ole sillon riftiä. Se on kun vetää pitkää siivua sivuttain.valtra6250 kirjoitti:Ny mun ennätys on 667 tonnii tos driftipiste hommas =) Vedin vaa rinkii driftaten ja servu vaan anto pisteitä