MorroWind
- Miikka99
- Kielet: suomi, englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Miikka99
- Erikoisosaamiseni: Testaus
MorroWind
Siis pelaako kukaan pelii nimelatä MorroWind, jos pelaa niin kertokaa mieli piteenne ja kaikki skillit ja rodut ja jne.
Olen 1 lvl olen joku velho jolla on taistelu juttu se jännä hommanna. Ja siis oon myös rodultaan siin pelis pantterina lol
Olen 1 lvl olen joku velho jolla on taistelu juttu se jännä hommanna. Ja siis oon myös rodultaan siin pelis pantterina lol

Ei oo kirja ei.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Jeppe
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Re: MorroWind
Kuka hitto aukoo päätänsä koko aja?Valtra6250 kirjoitti:Kuka hitto pelaa tälläisiä?
*facepalm*
...

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Miikka99
Tää on paras peli, sanon koska mitään pelejä ei melkein ole ostettu koneelle. Ja toi oli ilmanen kun äiti oli jossain kerhossa niin ne anto sen 2002 vuonna. itse oon kokenut hyväksi vaikka grafiikka on perseestä
Voin ottaa videoo kuhan saan sen näytönohjaimen koneelle, jännää kuolin koko ajan yhes kohit kun joku saamarin haamu tappo jollain loitsulla. Ja sit joku vitun noob (tietokone ukkeli) tappo mua koko ajan miekalla kun yritin tappaa sitä, sit se lähti pois lähen juoksee sen perään
mutta ilmenin sitä anasaksi ja juoksi takasin ovelle ja perrässä juoksi paska pää (tietkokone miekkailia rotu:Laama en tiedä, paljo)
Voin ottaa videoo kuhan saan sen näytönohjaimen koneelle, jännää kuolin koko ajan yhes kohit kun joku saamarin haamu tappo jollain loitsulla. Ja sit joku vitun noob (tietokone ukkeli) tappo mua koko ajan miekalla kun yritin tappaa sitä, sit se lähti pois lähen juoksee sen perään

Ei oo kirja ei.
-
Kuullostaa tylsältä. Kuulemani perusteella tämä on yhtä huono kuin Big Rigs, tai kenties ehkä huonompi?

- Miikka99
Eläs siin rupee oikeen päätä laukoo mulle saatana!Ei tartte tulla komenttii laittaa jos et pidä!Valtra6250 kirjoitti:Kuullostaa tylsältä. Kuulemani perusteella tämä on yhtä huono kuin Big Rigs, tai kenties ehkä huonompi?

Ei oo kirja ei.
- Killerhangar
Ihan muute vaa helvetisti ihmisiä pelaa TES-sarjaa, iteltäki löytyy hyllystä, ei vaa oikee innostanu...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
;DMiikka99 kirjoitti:Eläs siin rupee oikeen päätä laukoo mulle saatana!Ei tartte tulla komenttii laittaa jos et pidä!Valtra6250 kirjoitti:Kuullostaa tylsältä. Kuulemani perusteella tämä on yhtä huono kuin Big Rigs, tai kenties ehkä huonompi?
umad?