Vähän kuvia:


Terraria on saanut paremmat arvostelut kiun minecraft vaikka terraria on 2d.
Viesti Kirjoittaja Traktori mies »



Palaa sivulle “Pelit ja konsolit”
Tänään on 27.06.2026 01:29
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)
